Josten Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har en hp 2133 mini-note som nettopp døde helt. Så blir nok derfor nødt til å reklamere. Spørsmålet er da, om noen har noen formening om hvem som vil være mest samarbeidsvillige, hp eller komplett? Da jeg bruker maskinen ganske ofte, vil jeg gjerne at reparasjon skal skje fortest mulig. Maskinen ble kjøpt hos komplett i vår, og er dermed greit innenfor både garanti og reklamasjonstid. Etter hva jeg har lest andre steder, ser det ut til å være et dødt hovedkort. Endret 14. september 2009 av Josten Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Går fortere å ta direkte kontakt med produsent, så får du opprette RMA hos HP, så sender du den direkte til infocare, enn at du sender den først til komplett, så sender komplett den til infocare, så når den er ferdig reparert, så sender infocare den til komplett, så sender komplett den til deg. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Komplett kommer, etter egen erfaring, til å avvise reklamasjonen din, og henvise til HP. De vil la deg prate med en tekniker, som avgjør om PCen blir sendt til Infocare. Hvis PCen er innenfor garantien, blir reparasjonen normalt gjort raskt, såfremt delene er å få tak i. Det som i mitt tilfelle tok lengst tid var frakten frem og tilbake, men det er jo ikke noe Infocare eller HP kan kontrollere. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ring HP du enklest og greiest. Jeg gjør alltid det selv. har sluttet og ta ting via butikken og heller direkte med produsenten. Men nå skifter jeg da deler og sånt selv så jeg får ny del tilsendt i posten innen 2-5 virkedager. ellers kommer det en hyggelig kar fra infocare og bytter den for meg eller tar maskinen min med seg:P Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Endte med å ringe hp i dag. Skulle komme en fyr og bytte hovedkort innen 5 dager. Så er en del greiere enn å sende den inn til komplett. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 bare det ikke er målt i infocare dager går det greit, en infocare dag tilsvarer en normal uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå