SunnyBoy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har sarr opp en pc i stua mi som jeg har Mp3 på..... Men når jeg skal ha bilde på tv ser jeg ikke en dritt..... Det er for uklart..... Hva er galt??? Hvis jeg kjører film eller no blir deg klart som F***... men når jeg går ut i Windows og kjører Winamp eller no blir det bare groms.... Skjermkort: Gf4 TI4200 128MB Tv ut, Dvi HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 er det sånn at skrifta blir uklar? Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Ja det er ikke noe som er leselig på "skjermen" TV!!! Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har hørt at det skulle hjelpe og sette tv`n som 1. skjerm og Sjermen som 2.. er ikke sikker på om det virker men skader ikke og prøve Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm... Signalet fra datamaskinen er jo egentlig VGA, ikke Pal, som er Norsk standard. Det er bare en omformer, å som dere andre som har vært borti dette før, vet sikkert at hvis du bruker omformer på signalene, blir det litt "loss" på signalene. I tilleg har du det at vanlige tver ikke er laget for så høye oppløsninger! Jon Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det er snakk om tv-ut her, så at VGA != PAL har ingenting med saken å gjøre. Og PAL er ingen norsk standard. Det ser grisete ut fordi tven har interlaced fremvisning i motsetning til en skjerm som er progressiv, og at du har valgt en kombinasjon av utsignal, oppløsning og skriftstørrelse som ikke blir helt bra. Som jonhs er inne på, du bør velge PAL som utgangssignal (ikke NTSC), skru ned oppløsningen og sette opp skriftstørrelsen. Kvaliteten du får er avhengig av flere ting, blant annet tven. Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Ok... Jeg skal prøve.... Bilde blir bedre om jeg setter den ned til 800*600 Så jeg skal teste med større skrift ++++ Takker for svar Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Viss det er aopen aeolus Ti 4200 du har kan det være lurt på prøve den spesifiserte driveren til kortet...det gjorde ihvertfall underverker i mitt tilfelle...¨ Driveren finner du her "]http://download.aopen.com.tw/downloads/def...st=1 Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Kortet er et MSI Gf4 TI4200 128MB 4x Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 da kan du jo prøve MSI sin dedikerte driver Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Tvèn er en Panasinic 32" Widescreen 100Mhz......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå