Mehvidon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Mine Koss Porta Pro synger på sitt siste vers, og jeg har lyst på noe bedre. Det er viktig at hodetelefonene har god isolasjon slik at jeg slipper å høre på biler som kjører forbi og den slags. De burde ikke lekke lyd slik som Porta Pro, slik at det er mulig høre på høre på musikk på bussen uten å plage de andre. Lydkvalitet er viktig, den burde ihverfall være en god del bedre enn Porta Pro. Byggekvaliteten er også viktig, jeg vil ikke ha noe "plastic fantastic". Prisen burde være mellom 750-1500kr, men jeg er villig til å betale mer hvis dere anbefaler det. Husk at de skal brukes til HTC Hero, som antageligvis ikke har den beste innebygde etellerannet-en. Jeg tror ikke størrelsen betyr noe. Hva sier dere hodetelefonofile? Endret 14. september 2009 av Jonasen Lenke til kommentar
A_Boy_Named_Sue Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vil anbefale deg Sennheiser HD 25-1 -II, bruker de på jobb i svært støyende omgivelser og de demper veldig godt støy, bruker de sammen med en iPod Nano så HTCen din vil nok klare å drive dem greit. Du kan også bytte ut alt på dem, så viss kabelen ryker eller hodebandet knekker f.eks. så slipper du å måtte kjøpe et helt nye øreklokker. De koster litt over 1500 i norge men om garanti ikke er så viktig kan du klare å få prisen ned til ca. 1200 inkludert frakt fra USA om du kjøper gjennom ebay. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) De som gutten sue sier, er et meget bra valg. Eneste jeg hadde vurdert ved siden av er disse AT ESW9 De isolerer ikke like godt, men er mye bedre enn de fleste andre. Prisen er ikke så gale. HAr hatt de selv, men har trappet ned på lyd etter susing i ørene. Endret 15. september 2009 av gwh Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Takk for gode svar Jeg sa at jeg ville ha noen som jeg kunne bruke på bussen, men det er egentlig ikke så veldig viktig. Jeg foretrekker å høre på musikk hjemme. Det kan såklart hende jeg begynner å bruke dem utendørs hvis støydempingen er god. Tror dere det lønner seg å kjøpe noen litt store slik som DT 770, selv de passer best til hjemmebruk? Endret 15. september 2009 av Jonasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå