Gå til innhold

Greit betalt jobb hjemmefra?

Bernt84

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har i en periode lett etter bi-inntekter som kan hjelpe på en stakkars slakk lommebok, og mulihetene og lovnadene om grisestore summer pr måned lar ikke vente på seg om man tar et googlesøk.. Derimot virker de aller fleste, til å vere vanntett som en sil, og noen virker direkte ulovlige..

Er det noen av dere som har en grei måte å tjene penger på? Jeg har lurt på affiliate-programmer, men har ikke kunnskapen som trengs for å sette opp noe slikt.

Jeg har kunnskaper nok til å lage en hjemmeside om jeg vrir hjernen litt, men jeg vet ikke om jeg får laget en hjemmeside som har det anntall treff som jeg burde for å kunne selge et spesifikt produkt.

Noen som har en grei måte der jeg kan tjene noen kroner pr måned? Forutsetningene må vere at det er lovlig, at det er LOVLIG, og at det ikke blir slik at jeg må sitte på telefonen hele dagen for å selge ett eller annet produkt.

Jeg har lurt på å sette sammen informasjons-hefter, og eventuelt selge de.

Jeg har ikke tenkt å skrive de selv, men bruke artikler som allerede er skrevet, naturligvis med forfatterens fulle godkjennelse.

Høres det ut som et greit påfunn? Er det noen som har prøvd dette, eller noe annet med et bra resultat?

Alle svar hjelper på, enten det er positive eller negative erfaringer..

Mvh Blakk Slave

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke sagt jeg skal selge ting som er gratis på nettet, jeg sier at det er en mulighet, og det er fullt lovlig.

Om man kan samle informasjon fra forskjellige pålitelige kilder, og samle det til et oppslagsverk eller en guide, blir det gjort mer tilgjengelig i og med at man slipper å samle informasjonen selv.

Det var i alle fall bare et eksempel. Det jeg spør om, er om det er noen som har erfaring med å jobbe via nettet, og skape passive inntekter på en måte som faktisk fungerer.

Anyone ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...