SecondMouse Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg skal sette inn plexiglass i kabinettet, men jeg vil ikke bruke de stygge svarte gummipakningene som fulgte med. Noen forslag til andre pakninger eller festeløsninger? Og hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Stitch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 drit i hele pakninga og bare fest med silikon rett på døra.. mye bedre Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 drit i hele pakninga og bare fest med silikon rett på døra.. mye bedre Det ser mye kulere ut hvis du får det fint til! Lenke til kommentar
SecondMouse Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har utvidet hullet litt med dremel (ca.2-3 mm. klaring overalt) , gjør dette noe i henhold til silikon ideen? Kan dere gi meg noen linker til guider eller liknende? Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har utvidet hullet litt med dremel (ca.2-3 mm. klaring overalt) , gjør dette noe i henhold til silikon ideen? Kan dere gi meg noen linker til guider eller liknende? I så fall kan bare du glemme silikon! Det eneste som vil hjelpe nå er de stygge volvolistene! bare se på mine! Ugg... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 I så fall kan bare du glemme silikon!Det eneste som vil hjelpe nå er de stygge volvolistene! bare se på mine! Ugg... eller kjøpe/finne/få ett større plexiglass. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Personlig syntes jeg det blir finest med gummilista en silikon , men det er vell fordi alle jeg har sett limt på plexi har halve tuben lim på glasset. Men du kunne vell kjøpt lim pistol, det limet kan man jo gjøreet forsøk på og "skjøte" plexi glasset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå