Disorder Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hei! Jeg skal bytte plekterbrett på min nye bass, men da må jeg ta av strengene. Da lurer jeg på om det bare er å rotere oppe der man stemmer til de detter av eller må jeg gjøre noe annet? Altså, er det noe jeg må være obs på eller noe? Endret 14. september 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei da. "Rote oppi der"?? Det er bare å vri rundt på stemmeskruene som om du skal stemme bassen ned.... Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei da. "Rote oppi der"?? Det er bare å vri rundt på stemmeskruene som om du skal stemme bassen ned.... Tror du leste litt feil... Han skrev "rotere", ikke "rote"... Så du bekrefta bare det han hadde sagt... Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Haha! oi sann :!: sånn går det når man ikke sover om natta. Men ja, bare roteR du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå