nikrus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har en old fat PS2 som jeg har lyst til å reparere selv. Det som er merkelig er at den ikke vil lese spill CD-er, men musikk CD-er! har skrudd den opp og renset laseren. Skjedde ingen forandring. Det eneste jeg la merke til er at musikk CD-er har ikke like høy RPM som spill? Og den går ujamt når jeg setter inn spill! Noen forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 CD-er går på lav men konstant hastighet mens spill hvor mye skal laste inn på forskjellige steder av plata går den raskere. Hadde spillene kjørt på samme hastighet som musikkcd-er hadde du sikkert rukket å tatt en joggetur mens den loadet første bane. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har du prøvd å stille inn laseren på nytt? Det hjalp på min PS2 en gang i tiden. Men det var ikke lenge før den sluttet å virke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå