Kjetil.. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, jeg har sett på et hovedkort som støtter i5 og DDR3 ram. Og har funnet ut at det bareer P55 hovedkort. Har funnet dettehovedkortet fra ASUS og lurer på hvordan det vil gjøre seg til mine forhold. Støtter det SLI? er det noen av p55 kortene som støtter SLI? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 finner ingen ting om SLI på den men P55 kjører ikke full 16x-16x... er det bra SLI maskin du vil ha hadde jeg nok heller gått for X58 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde du klikket på fanen Lenker og dernest på hyperkoblingen Produktinformasjon : Asus. Så ville det tatt deg 30 sekunder å finne ut at det kun står Crossfire støtte. P7P55D Premium > P7P55D Deluxe > Maximus III Formula > Maximus III GENE > P7P55 WS Supercomputer > P7P55D EVO > P7P55D PRO er Intel P55 Hovedkort fra Asus med SLi støtte. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Hadde du klikket på fanen Lenker og dernest på hyperkoblingen Produktinformasjon : Asus. Så ville det tatt deg 30 sekunder å finne ut at det kun står Crossfire støtte. P7P55D Premium > P7P55D Deluxe > Maximus III Formula > Maximus III GENE > P7P55 WS Supercomputer > P7P55D EVO > P7P55D PRO er Intel P55 Hovedkort fra Asus med SLi støtte. oj, visste ikke om "lenker" knappen. Men uannsett: tusen takk Svenni for at du tok deg tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå