palei Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei alle sammen, Jeg har plutselig fått problemer med mottak av MMS meldinger på min Nokia 6610. Når jeg mottar en så kommer symbolet (roterende binders/konvolutt) på i øverste venstre hjørne. Slik blir den bare ståene "for alltid". Meldingen kommer ikke helt ned. Hva kan være feil? Er det noen som har opplevd det samme? Pål Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette skjer med meg også, men på en ann måte... På min 7250 kommer det en binders oppe i hjørnet når jeg skal sende, men etter en stund kommer det "sending av multimediemelding mislyktes" Sinnsykt irriterende Noen som vet hva jeg skal gjøre? Jeg sendte sånn bestilling til inpoc når jeg fikk min mobil rett etter påskeferien, og jeg sendte en MMS til og fra min far's P800... Men etter det har MMS-en ikke virket mer... Takk for svar... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 mitt inntrykk av nokia-telefoner er at dem ikke er på langt nær stabile når det gjelder mms... prøv igjen, men sjekk oppsettet ditt opp mot det på www.dintelefon.net først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå