Aliventerio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Her hos meg hvor jeg leier leilighet i en blokk har de som er ansvarlige for å betale grunnpakken til CD opplevd en glipp. Regningen har tydligvis ikke blitt registrert betalt hos CD. Etter å ha snakket med utleier, bekrefter de at kopi på betalt faktura er faxet til CD. Dette har ført til at CD har stengt signalet, noe som berører alle leietagere i hele blokken. Signalet har nå vært borte i en uke!! Og nå koker det snart over her! Jeg selv har HD dekoder og Canal+ abo, som jeg nå altså betaler på til ingen nytte. Jeg var nettopp i samtale med CD og har mest lyst å rive av hodet på vedkommende jeg snakket med. Jeg sa at de nå vel kunne åpne signalene da til og med faktura fra utleier var faxet over. MEN NEIDA! Pengene måtte være registrert inn på deres konto, det hjalp ikke med noen kopi av betalt regning nei. Jeg prøvde fortvilet forklare det udugelige kvinnemenneske jeg snakket med at det måtte da være mulig å få til en ordning slik at ikke leieboerne ble skadelidende. Ikke på 6 år har jeg noen gang opplevd å miste signal fordi utleier ikke har betalt regningen. Og forklarte videre at dette da måtte bero på en misforståelse. Jeg vil gjerne se valget hjemme idag, samt påfølgende fotballsendinger i morgen. For ikke snakke om å ha vært uten tv i en uke allerede. Men ikke faen! Ikke på harde møkka om de var villige til å åpne signalet med kopi av betalt regning. Fy faen for en sirumpa inngrodd helt for jævlig kundebehandling det går an å ha! (Ja jeg er klar over at utleier muligens har skylden for feiltagelsen... men herregud da...hva med å være en smule runde i kantene for langtidskunder) Nei folkens! STYR UNNA CANAL DIGITAL OM DERE KAN Tydeligvis ikke blitt det spøtt bedre på 7 år. Det er mitt råd. Endret 14. september 2009 av Aliventerio Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selvfølgelig blir det ikke gjort noe før regningen er betalt, det burde jo si seg selv? Hvis du f.eks har glemt å betale et mobilabonnement, så vil jo ikke telefonen bli åpnet før regningen er registrert betalt.. Skylden her ligger ene og alene på utleier! Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Selvfølgelig blir det ikke gjort noe før regningen er betalt, det burde jo si seg selv? Hvis du f.eks har glemt å betale et mobilabonnement, så vil jo ikke telefonen bli åpnet før regningen er registrert betalt.. Skylden her ligger ene og alene på utleier! Om du hadde tatt deg bryet med å lese alt jeg skrev hadde du sikkert skjønt tegninga. Jeg skriver at regningen var blitt betalt og at kvittering/faktura for dette var blitt faxet Canal Digital av utleier. Men selv med en slik bekreftelse nektet Canal Digital åpne før pengene var registrert inn på deres konto. Som da kunne ta noen dager og gjorde det selvfølgelig. Ting er i orden nå, men jeg står på mitt at CD kunne sett gjennom fingrene med dette for felleskapets skyld når de står med en betalingsbekreftelse i hånda. Tross alt har dette aldri skjedd før og de som ble skadelidende var alle som bor her. Nei CD kan ryke og reise dit peppern gror! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvis de godtok å motta kvittering på fax så var du heldig, fordi det skal de ALDRI gjøre! Jeg skjønner veldig godt at de ikke åpnet før pengene var registrert på kontoen, fordi hvis de gjør noe før pengene blir registrert(og åpningsordre blir sendt automatisk) så får de en aldri så liten smekk på fingern fra økonomi\ledelse! Det tar ca. 1-3 dager før pengene blir registrert, og nye 3-5 dager før kabelen kobles på da noen fra relacom o.l må dra ut for å koble på kabelen igjen! Hvis CD skulle sett gjennom fingrene på sånne ting så kunne de jo aldri stengt noen i det hele tatt, og bare regnet med at pengene sikkert kommer en eller annen gang! Nei, liten tvil her om hvem sin skyld dette var! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sånn som du tilsynelatende oppførte deg mot kundebehandleren, er det ikke rart at de ikke ønsket å yte service uansett. Må da gå ann å vise en viss anelse folkeskikk. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Enig, litt folkeskikk er vel mulig å yte til de stakkars folka som sitter på telefon. At du hadde lyst til å rive vedkommene du snakket med av hode sier vel litt om hvordan du var i telefonen? Så vidt meg bekjent er de man snakker med på telefon lavest rangert i hele firmaet. Så de følger nok bare sine regler og innstrukser. Hadde nok ikke selv ofret jobben for å yte "god" service som du mener. Edit: Så ikke at det var gammel post Endret 15. februar 2010 av Kimz88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå