QBab Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Halla folkens. Jeg hater søknader, så kan noen hjelpe meg med denne? Stillingen jeg søker på burde være lett å få, jobben går ut på å dra folk inn fra gaten og opp på et skummelt kontor der jeg gir dem kjeks og brus. Så skal de fortelle hva de syns. Nei, jeg tuller ikke. Uansett, for å få jobben er det viktig og være utadvendt og like å kommunisere med mennesker. Dette prøver jeg å få frem i søknaden. Here it goes. -------------------------------------- Kenneth xxxxxxx Universalveien 9 9999 Denstorebyen Oslol 20.april 2009 Søknad på stilling som intervjuer hos norstat. Henviser til hyggelig møte med deg Chris Terje den 11.09.09 . Jeg vil med dette søke på den ledige stillingen som intervjuer hos dere. Jeg er en gutt på 20 år som for tiden bor sammen med 4 andre der vi jobber med et felles prosjekt her i Bergen. Prosjektet inngår å studere sosialdynamikk, hvordan mennesker fungerer sammen og hvorfor vi tar de valgene vi tar. Med bakgrunn i dette prosjektet passer denne jobben meg svært bra, siden jeg da slår flere fluer i en smekk. Jeg får jobbe med og observere mennesker, teste mine ferdigheter, bli bedre og kommunisere og tjene penger! Alt på en og samme tid. Prosjektet tar dog en del tid, så det er viktig for meg at arbeidet er fleksibelt. Av person blir jeg oppfattet som sosial og utadvendt , er typen til å dra i gang noe stort ut av ingenting og tar lett kontakt med mennesker. Tidligere har jeg jobbet som bartender og dørvakt, det er jobber med hektisk arbeidsmiljø og mye mennesker. I slike jobber er det viktig å kunne holde roen og "styre skipet med et jerngrep". Jeg er en lagspiller og blir ofte valgt som leder, nå er jeg leder for prosjektet vi jobber i. Oppgaven min dreier seg blant annet om å skape god struktur og effektivisere hverdagen, komme i kontakt med nøkkelpersoner som kan hjelpe prosjektet gratis. Jeg motiverer og inspirerer andre til å ikke gi opp målene de har satt seg. Jeg har også jobbet som kundebehandler hos Expert, oppgaven min der var at kunden skulle få en positiv opplevelse samt motivere kunden til å ta steget helt til det endelige kjøpet og drive mersalg. For nærmere opplysninger om utdanning og arbeidserfaring viser jeg til vedlagte CV og attester. Jeg stiller gjerne opp til intervju. Med vennlig Hilsen Kenneth xxxxxx Kontaktinformasjon: Tlf: 94xxxx23 Epost: [email protected] Edit: Ser strukturen ble fucket på forumet. Ikke tenk på det, alt ser fint ut i word dokumentet. Det er innholdet som er ute for vurdering. Endret 29. mars 2011 av QBab Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Kanskje litt lang ettersom halve søknaden fremstår som litt vel forklarende i henhold til prosjektet deres, jeg ville hvertfall kortet ned på den delen Endret 16. september 2009 av trollhatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå