Zoxom Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Som emnetittelen sier, så er det jeg lurer på om det er mulig å laste ned windows 7 nå, og legge til lisens om, ja, si 1 mnd eller noe lignende? Skal ha ny pc, og har ikke så lyst på å legge inn XP når jeg skal ha Windows 7 snart uansett. Takk for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 du har 30 dager på deg å legge inn en lisens så lykke til anbefale win7 på det varmeste! Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er i samme situasjon selv, men på microsoft sine sider står det at W7 RC ikke lengre er tilgjengelig til nedlasting. Hvor kan jeg da laste ned? Vil helst ikke laste ned fra torrentsider pga ymse virus ol. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis du skal ha RC må du laste ned fra torrenter. MS har fjernet sine. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Hvis du skal ha RC må du laste ned fra torrenter. MS har fjernet sine. haha, okok:) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Istedenfor å laste ned fra torrent, med alt mulig drit du kan få med der, ville jeg heller brukt 120 kroner på å kjøpe noen lisenser fra ACM: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956 Funker fortsatt for ikke studenter, men kan ikke garantere hvor lenge. Der får du også lastet ned fullversjonen av Windows 7 pro. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Istedenfor å laste ned fra torrent, med alt mulig drit du kan få med der, ville jeg heller brukt 120 kroner på å kjøpe noen lisenser fra ACM: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956 Funker fortsatt for ikke studenter, men kan ikke garantere hvor lenge. Der får du også lastet ned fullversjonen av Windows 7 pro. Jaja, men jeg har selv en metode på lager! http://samfunn.myhken.com/?p=344 Check it out! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Istedenfor å laste ned fra torrent, med alt mulig drit du kan få med der, ville jeg heller brukt 120 kroner på å kjøpe noen lisenser fra ACM: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956 Funker fortsatt for ikke studenter, men kan ikke garantere hvor lenge. Der får du også lastet ned fullversjonen av Windows 7 pro. Jaja, men jeg har selv en metode på lager! http://samfunn.myhken.com/?p=344 Check it out! Hehe, er min blogg det da. Samme medtode som jeg linker til i tråden over....men så lenge du bruker min metode, så er jeg glad vet du!! Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Istedenfor å laste ned fra torrent, med alt mulig drit du kan få med der, ville jeg heller brukt 120 kroner på å kjøpe noen lisenser fra ACM: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956 Funker fortsatt for ikke studenter, men kan ikke garantere hvor lenge. Der får du også lastet ned fullversjonen av Windows 7 pro. Jaja, men jeg har selv en metode på lager! http://samfunn.myhken.com/?p=344 KENNETH! hehe, ja, men den var så lang at jeg ikke tok tiden til å lese hele. Hvem av metodene anbefaler du? Check it out! Hehe, er min blogg det da. Samme medtode som jeg linker til i tråden over....men så lenge du bruker min metode, så er jeg glad vet du!! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Som emnetittelen sier, så er det jeg lurer på om det er mulig å laste ned windows 7 nå, og legge til lisens om, ja, si 1 mnd eller noe lignende? Skal ha ny pc, og har ikke så lyst på å legge inn XP når jeg skal ha Windows 7 snart uansett. Takk for svar! Du kan bruke Windows 7 i 90 dager før du må aktivere. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Som emnetittelen sier, så er det jeg lurer på om det er mulig å laste ned windows 7 nå, og legge til lisens om, ja, si 1 mnd eller noe lignende? Skal ha ny pc, og har ikke så lyst på å legge inn XP når jeg skal ha Windows 7 snart uansett. Takk for svar! Du kan bruke Windows 7 i 90 dager før du må aktivere. Flott:) men hvor får jeg da lastet ned Win 7? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 F.eks på torrentsider. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 F.eks på torrentsider. tror ikke jeg skal satse på det med en splitter ny pc Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 F.eks på torrentsider. tror ikke jeg skal satse på det med en splitter ny pc Men har du fått MSDNAA tilgang, eller har du registrert deg i de siste dagene, eller i dag f.eks? Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) F.eks på torrentsider. tror ikke jeg skal satse på det med en splitter ny pc Men har du fått MSDNAA tilgang, eller har du registrert deg i de siste dagene, eller i dag f.eks? Jeg har ikke gjort noe enda, fordi jeg sjekker litt ut hva folk sier:) Jeg burde kanskje melde meg inn nå, så jeg er sikker på at jeg får det, før dem stenger for det? Endret 14. september 2009 av Zoxom Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har ikke gjort noe enda, fordi jeg sjekker litt ut hva folk sier:)Hvem av dine løsninger anbefaler du? Har bare en metode, og det er å melde seg inn på ACM og få MSDNAA tilgang derfra. Melder du deg inn i dag, kan du rekke MSDNAA kjøringen på fredagen, om betalingen går gjennom Men husk, du kan risikere at du ikke blir godkjent om du ikke er student, men sjansen er liten, og ser ut som om alle får tilgang om dagen. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har ikke gjort noe enda, fordi jeg sjekker litt ut hva folk sier:)Hvem av dine løsninger anbefaler du? Har bare en metode, og det er å melde seg inn på ACM og få MSDNAA tilgang derfra. Melder du deg inn i dag, kan du rekke MSDNAA kjøringen på fredagen, om betalingen går gjennom Men husk, du kan risikere at du ikke blir godkjent om du ikke er student, men sjansen er liten, og ser ut som om alle får tilgang om dagen. ja, da skal jeg prøve å forte meg! melder ifra om det funker eller ikke:) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til. Husk at om betalingen går gjennom før fredag, får du tilgang trolig på fredag. Om ikke må du vente til neste uke... Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til. Husk at om betalingen går gjennom før fredag, får du tilgang trolig på fredag. Om ikke må du vente til neste uke... Den er fin:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå