EinarEriksen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 LG har lovet å satse stort på smarttelefoner, og begynner med denne fulltastaturmobilen med Android. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 fristende fristende Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den rammen rundt skjermen kunne de spart seg for. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjipt at de ikke kan sette en skikkelig skjerm på den, det er noe dritt å skrive uten en pinne på den skjermen og jeg vil ikke bruke en mobil med trykkskjerm slik at jeg enten må trykke meg halvt ihjæl eller åpne tastaturet for å bruke den.. Regner med at det blir en HTC Hero ja.. Lenke til kommentar
valdemar94 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvorfor er det ingen mobilprodusenter som kan følge neonode sitt eksempel Deres trykkskjerm på modellen n2 var helt genial! Den beste jeg seriøst noen gang har prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg