Howard Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pioneers prosjekt ET smelter sammen alt av underholdningsbehov i en og samme boks. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Artig sak, sdog tror jeg for oss hobby-folk at en normal PC fortsatt er best (dog akk så mye mer arbeid ) AtW Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Gjesp... Noe som banker dette er nye popcorn C200 boksen.. vel, om du da kjøper en BDrom og setter i.. sikkert uhorvelig mye billigere enn pioneer boxen dog.. trist egentlig at de ikke kan gjøre noe mer orginalt enn å lage middelmådige produkter.. ja ja.. Ok ok ok , gudrun på 72 kan ikke bruke popcorn boksen, dog jeg tviler på at enorme ikoner vil hjelpe gudrun som er vant til å trykke på 1 (for nrk og samtidig skru på tv'n) og off for å skru av tv'n.. Endret 14. september 2009 av Phreak Paradize Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kan ikke se for meg at produsentene kan komme med bedre ferdigproduserte mediesentere enn Boxee, XBMC, Mediaportal osv i nærmeste fremtiden, men det blir en spennende fremtid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg