shalis Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, har vridd hodet inn og ut, men har desverre satt meg fast i et meget mørkt tema som design. Vil gjerne prøve å få til et lysere et, men den gang ei.. Noen som vil lage en skisse av et design? Håper på det beste og legger ved de 2 bildene som må være på fremsiden... Lenke til kommentar
program Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det vil nok hjelpe hvis du bruker en litt lysere blåfarge og et bilde som ikke er tatt om natten. I alle fall et lysere et. For det bildet var virkelig dystert. Lenke til kommentar
shalis Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 var redd for det svaret ja... Han som vil jeg skal lage siden vil bruke dette bildet skjønner du. Jeg får prøve å overtale han en ganG til Lenke til kommentar
program Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så mørke sider blir bare bra i veldig spesielle tilfeller. OG ofte er det alikevel lurt å prøve ut noe annet. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det ikke bare å finne en bra font nå og skrive i vei? Bruk tid på typografi og sett det store bildet øverst og det lille nederst som du sikkert har tenkt. Jeg syntes egentlig bildene er fine jeg. Lenke til kommentar
program Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bildene er fine. Men å bruke dem på en nettside synes jeg blir for mørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå