unik42 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Eidos saboterer flaggermuspiratene. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 haha, fantastisk! Dette burde flere gjøre. Hvis du liker spillet, KJØP DET! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Den nye taktikken vil feile... Det ender bare opp med at Reloaded og co trekker ut de større gunnerne og tar utviklerne på senga der også... Men men, Batman har aldri appellert til meg så denne styrer jeg klar av. Men, nå skal det også nevnes at denne kopibeskyttelsen i Flashpoint var bare en gimmick, den eksisterte ikke. Razor1911 gutta gikk igjennom all kode og fant ikke spor etter denne "Berømmelige" FADE saken de babblet om. EDIT: Har nå sjekket ut denne glide saken... Den er allerede... Knekket. I tilegg finnes det en trainer som lar deg pent og pyntelig bypasse dette også... Mye verktøy og kortlevd bug som sagt, dette er bra for det er ikke utviklerne vi er ute etter å ta med piratkopiering. De får ikke summen du betaler for spillet, de blir svindlet av samme fienden som vi er ute etter å ta... Utgiverne. Det er de som er fienden, dette har mange utviklere også sagt og de har bevist det gang på gang, det er de som er skyldige i at spill er dyre også. Endret 14. september 2009 av 007CD Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når skal de lære seg at slikt ikke hjelper? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 For all del, bare å prøve. Men som 007CD sier, Razor og Reloaded vil finne veien rundt.. :| Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tja, DRM = fail Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "Det er ikke en bug i spillet, det er en bug i moralen din!" Beste kommentaren jeg har sett på sykt lenge! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er alltid kundene de vil ta. Noen som husker Call of Juarez? Forferdelige lasteetider, hele tiden. Hvis du ikke kjørte piratversjonen da - den brukte ikke en evighet på å sjekke at dvd-en som sto i var ekte absolutt hele fordømte tiden. Piratvare > lovlig kjøpt medie, sånn har det vært så lenge jeg kan huske, med få unntak. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dette er ikke just nogen ny idé. Jeg har i hvert fald brugt det i software så langt tilbage som 1982-1983... Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De hadde vel samme i Mirror's Edge, plutselig gikk alt i slow motion og man kunne ikke hoppe over til der man skulle.. Men sånn som nå, kom det kjapt en crack som fiksa problemet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dette er faktisk en bra måte å gjøre det på. Jeg lastet ned piratversjonen for å teste spillet, og jeg fikk prøvd nok til å vite at jeg skal kjøpe meg det(selv om denne artikkelen burde kommet for en uke siden, da crackere for lengst har jobbet seg rundt glide-problemet). Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hehe ja det glide greiene blei fikst bare noen timer etter det kom ut. Eg fant ut at det spillet egner seg nok best på Xbox eller PS3 venter på chipen hehe nei da skal kanskje kjøpe det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Unektlig litt vittig, men det har jo være brukt endel ganger før (XIII kan nevnes i tilegg til nevnte titler i artikkel og tråden), og det blir jo knakt som alt annet. AtW Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Agurknytt.. samt ikke noen nyhet lenger.. Fresh måte å tenke på, men det er å angripe problemet med piratkopiering feil... Flere av spillene jeg har kjøpt i det siste har jeg installert crackede utgaver av pga drital drm. Mass Effect er et godt eksempel.. makan til ræl.. Beste investeringen jeg har gjort er Sins of a Solar empire, det ble pakket ut og installert, pga ingen kopibeskyttelse.. WTG!! Det finnes ingen måter å gjøre software utilgjengelig på .. selv ikke med store deler av koden liggende i dongle, alt blir knekt.. hvorfor? De smarteste folka er ikke de som skriver koden, det er de som knekker den.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kopibeskyttelse igjen? At dem gidder... Det er ikke noe som helst problem å piratkopiere MMOer, og det sier jo sitt... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker at på det første godfather var det slik at det ikke gikk å hoppe ut av bilen etter man hadde satt seg i Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Virkelig bare ikke noe poeng i og gjøre lengre, GTA IV 200k kopibeskyttelse, den hadde masse slikt, og vel, tilslutt, var alt borte. Takket være crackerene. Kan og fortelle en annen morsom historie, kjøpt crysis fungerte ikke siden det ble kjørt et emuleringsprogram, nå skal altså utviklerene ikke tillate folk og spille siden folk kan ha piratkopiert andre spill? Latterlig, de bør bare gi opp, og komme med bedre metoder for og få folk til og kjøpe det. Endret 14. september 2009 av Revolution Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker at på det første godfather var det slik at det ikke gikk å hoppe ut av bilen etter man hadde satt seg i Gosj den var plagsom! Irriterte meg ganske sterkt da jeg ikke forsto årsaken Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Virkelig bare ikke noe poeng i og gjøre lengre, GTA IV 200k kopibeskyttelse, den hadde masse slikt, og vel, tilslutt, var alt borte. Takket være crackerene. Kan og fortelle en annen morsom historie, kjøpt crysis fungerte ikke siden det ble kjørt et emuleringsprogram, nå skal altså utviklerene ikke tillate folk og spille siden folk kan ha piratkopiert andre spill? Latterlig, de bør bare gi opp, og komme med bedre metoder for og få folk til og kjøpe det. Jepp, prisen må ned for å få til dette... Men det går ikke. Fienden vår, utviklerne vil ha sine 80-90% av kjøpeprisen, så da sier det litt hvor mye man kan kutte med en attraktiv digital distribueringsmetode, dør utgiveren så går prisen ned. Det er der de burde angripe, når utgiverne er konkurs får vi fremgang, tenk på så mye mer nyttig de kunne ha brukt utviklingstida enn tullete kopisperrer? De kunne ha knertet en del bugs med den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg