Red Frostraven Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Seriøst. Jeg kjøpte pokemon emerald på Qxl. Falsk. Spilte i 50 timer før spilldata ble slettet, og internettsøk ga meg svaret. Bootleg. Billig kopi verdt en tier. Jeg rapporterte selgeren og produktet til Qxl, sammen med andre auksjoner med samme selger hvor vedkommende selger falske pokemon spill -- hvor man kunne se at spillene var falske på bildet alene. Ingenting. Qxl driter tydeligvis i at folk tjener penger på å piratkopiere spill og SELGE dem på siden deres! Hva hvis jeg kopierer opp en stor norsk bok og selger det som utskrift? Eller er det bare spill de driter i? UANSETT. Jeg MÅ ha pokemon emerald til min spillfrelste lillebror -- og meg selv ^_^ Auksjoner er nå utelukket, da ALLE spillene som ble solgt på QXL siste måneden var falske med mindre selgerene bruker bilder av falske spill i stedet for det faktiske spillet. FAEN at spiderman ble kjøpt av Game. Jeg husker tydelig at de hadde gamboy advance spill før de ble kjøpt opp... Uansett -- ved søk på nettet viser det seg at det finne 100 falske spill for hvert ekte, og at også spill i orginalesker, solgt av "seriøse" butikker, kan være falske. Ebay: Bare falske. QXL: Bare falske / kan være falske Amazon: Selger ikke spill til land utenfor USA og England lengre Gamestop: Bare falske Det har blitt så sykt at seriøse butikker kan ta 80$ for brukte orginale spill uten boksen -- men spillet er ikke verdt mer enn 150-200 kroner nå, 5 år etter spillet ble produsert! Problemet er bare at til 150-200 kroner får man bare falske spill som utgis for å være orginale med bilder av orginaler da det er privatpersoner som selger! ARGH! Endret 14. september 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
Das Modell Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har sett mange Game Boy Advance-spill på Gamestop, men vet ikke om de har Pokémon. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Play.com har noen.. Litt usikker på om de sender hit fra nettopp de forhandlerne som er listet opp der, men jeg har bestilt Pokemon fra PlayTrade før helt uten problemer. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 GAME hadde et stort parti med GBA spill til 49kr per. Kjøpe vel Ruby og Emerald for 98kr når det var! Men er vel sikkert et halvt år siden nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå