Lord Hassan Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 http://www.asus.com/support/download/item....=A7N8X%20Deluxe Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det beste er å lese en Bios guide på Asus side. Men skal forklare veldig kort: last ned Bios fra nvidas side last ned Award flash lag en boot diskett kopier bios + adwflash.exe til boot disketten Husk å skrive ned navnet til biosen ( i dette tilfellet er det AN8D1004.bin ) la disketten stå i når du restarter ( du må ha satt diskettstasjon til 1 boot i bios ) Når du er kommet inn i Dos skriver du awdflash.exe trykk enter Følg forklaringen Nå har du hvis alt har gått greit ny bios Denne forklaringen gjelder for Asus A7N8X Deluxe Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal ta det kortere... last ned bios.. unzip den.. bruk asus update til og flasche.. reboote! DONE! P.s biosen er jo litt f*** da... f.eks etter endringer i bios, må du enten slå den av og på manuelt, eller så booter den to ganger... det orka jeg ikke... huff venter på en eventuelt, 1004.001 elelr noe jeg.... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 funka fett hos meg, ikke noe problemer. Asus update er genialt. Legg den uzippa fila på en diskett. restart maskina, trykk alt+f2 når du får opp den første skjermen (der du ser speeden på cpu etc). Så er resten plankekjøring Lenke til kommentar
aMo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis dere leter litt til der, så finner dere BIOS revisjon 1005b oxo.. som jeg kjører nå Lord Hassan? halla! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 aMo: vel det er ikke noe 1005.b til rev.1.XX bare til bortskjemte 2.0 eiere!! hehe Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 aMo: vel det er ikke noe 1005.b til rev.1.XX bare til bortskjemte 2.0 eiere!! hehe Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hehe er til dere svinete rev 2.0 folka Faen driver du med her a amo?? hehe Lenke til kommentar
aMo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det bor en liten nerd i oss alle Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå