EinarEriksen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Og har i tillegg blitt raskere, takket være en ny programvareoppdatering. Les mer Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gode Nyheter for mange tenker jeg !! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvilket backup-program anbefales? Har litt lyst til å beholde operatør-innstillinger og kontaktliste. SMS/MMS og slikt er ikke superviktig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå snakker den norsk Er det snakk om talesyntese? Fungerer det bra? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ville vært mer forsiktig med å skrive at det ikke er noen grunn til å vente med å oppgradere - har lest at denne oppdateringen også endrer SPL og sperrer for root-mulighet. Dere anbefaler altså leserne å "nedgradere" uten mulighet for å gå tilbake! Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan iallefall anbefale den siste versjonen av Modaco-rommen som har med seg denne updaten. Ferdigroota, og med A2SD. http://android.modaco.com/content/htc-hero...ate-zip-format/ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan iallefall anbefale den siste versjonen av Modaco-rommen som har med seg denne updaten. Ferdigroota, og med A2SD.http://android.modaco.com/content/htc-hero...ate-zip-format/ +1 her. Virker overaskende bra, og ville ikke tatt sjangen på å miste root mulighetene uansett. Du trenger det kanskje ikke nå, men når du en gang trenger det er det for seint. Tenker på Market Enabler bl.a. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Oki, må innrømme at jeg ikke er helt stabil på mobil-fikling. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg i riktig retning ifm mitt ønske om å installere Modaco's lille fantastiske Hero rom. Men jeg faller helt ut når de begynner å snakke om wipe, roote, nandroid, recovery og det der... Og radio.zip i tillegg. Har ikke lyst til å kødde opp telefonen heller. Noen som har en fin guide for å gjøre dette, på skikkelig noob-nivå? Aldri vært særlig komfortabel i linux-miljø. Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 kommer det norsk til magic også? Lenke til kommentar
stoelen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Glimrende oppdatering, men det norske språket er elendig. Noe er bare best på engelsk. "Bank for å ringe" ("tap to call") blir bare litt feil for meg. Jeg gikk tilbake til engelsk språk. :-) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jo,noen spesielle oversettelser. Behandle søknader istedet for manage applications... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Oppgraderingen var helt magisk mener nå jeg, og programmene er raskere å åpne etter min mening. Bare synd at htc synkroniseringen var noe dritt å få i gang! Slet alt for lenge med det der, men gud det var verdt det Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Glimrende oppdatering, men det norske språket er elendig. Noe er bare best på engelsk. "Bank for å ringe" ("tap to call") blir bare litt feil for meg. Jeg gikk tilbake til engelsk språk. :-) Men flott var det uansett at den nå kan foreslå f.eks "håper" når man taster "haper" osv. Savnet det i forrige ROM... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som sliter med vekkerklokka etter oppdateringen? Min har fått hinsides høyt volum, så samboeren holdt på å drepe meg idag tidlig... Har bedt vekkerklokkevolum følge ringevolum, men selv om ringevolum står på laveste, er vekkerklokka grisehøy. Noen idé? Lenke til kommentar
freddie92 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!! Lenke til kommentar
SHU Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gir denne oppdateringen norsk tastatur? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!! Ta en titt på denne tråden, hadde samme problemer selv (blant andre) Gir denne oppdateringen norsk tastatur? Nei, men det kan du selv laste ned. Selv har jeg ikke hatt bruk for det grunnet at stavekontrollen nå fungerer perfekt, slik at man egentlig aldri har behov for å skrive inn æ,ø og å selv. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Herregud så ubrukelig den norske oversettelsen er. Virker som om HTC har brukt freetranslation.com eller noe slikt. Bortsett fra det er jeg svært positivt overasket over ytelse etc. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så dere som har engelske versjoner og oppdaterte fikk ikke norsk tastatur, og må laste ned både ordbok og tastatur selv? Hvordan er det med den norske versjonen? Kommer den med norsk språk, norsk ordbok og norsk tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg