Gå til innhold

bk: Provoke, lokasjon foto

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags provokasjon skal dette være da? For pelsdyroppdrett, i og med hun sitter pent plassert på en pels tipper jeg. Forresten så virket den pelsen litt unaturlig trukket opp i en hump mellom beina. En annen ting som jeg fikk vekk fokuset mitt fra modellen er skyggene og de blanke flatene i bakgrunnen. Resten av bilde fungerte utmerket for min del.

Lenke til kommentar

Så fryktelig provosert blir heller ikke jeg ;)

Men jeg liker bildet. Gir meg litt Anne Rice assosiasjoner. Jenta virker lokkende, men farlig.

Desverre sliter jeg med litt baklys rundt skjermen akkurat nå. Så jeg får ikke fult utbytte av bildet. Kikker sikkert tilbake når sola har passert vinduet mitt. Ser jeg noe nytt da, melder jeg på nytt.

Lenke til kommentar
Så fryktelig provosert blir heller ikke jeg ;)
Ikke jeg heller. Ville hjulpet om det var et isbjørnskinn hun satt på, med hodet mellom bena. Nå kommer det litt for dårlig frem at det er pels hun sitter på, og jeg ser heller ikke noen provoserende atferd eller elementer i bildet.

Rent teknisk synes jeg bildet er tilfredsstillende, men synes kanskje det er litt ute av balanse, evt. ikke nok ute av symmetri til at det blir helt bra. Ser ikke helt vitsen med støyen du har påført heller - den ødelegger ikke bildet, men kan ikke se at den gjør det bedre heller.

Men bra idé, fint komponert (om enn litt skjevt den ene eller andre veien), særlig med tanke på sammensetningen av teksturene i bildet. Tapetet mot det blanke skinnet og pelsen, sammen med den "enkle" modellen gjør seg veldig godt.

Lenke til kommentar

Folk er veldig opptatt av at det ikke er provokativt. Dette er ikke så viktig for meg, for jeg synes det er et veldig godt bilde. Teknikk kan du jo i bøtter og spann, men dette gir noe ekstra for meg. Kan være at jeg liker at det er litt mer "skittent" enn de fleste bildene dine. Støyen er jeg usikker på, men jeg tror jeg liker det.

Av kritikk er jeg enig i at refleksene i sofaen er distraherende. De kan vel mykes litt av en redigeringspro som deg. Og bildetittel er for meg helt misvisende. Provokativt lite provoserende bilde kanskje...

Kunne godt tenkt meg å sett det med litt høyere oppløsning.

Lenke til kommentar

Neimen! Der er jo K! (skal ikke skrive navnet her) :)

Men det jeg la merke til som jeg ikke syns passa på bilde er at ho har på seg strømpebukse, ser glatt og fin ut på armer og hud ellers, men når du ser på føttene blir det litt merkelig syns jeg, for det virker som det skal være sexy, men det ser jo ut som ho ikke har tær!

Men lys og andre ting kan jeg ingen ting om

Lenke til kommentar
Folk er veldig opptatt av at det ikke er provokativt. ...
Neida :) Vi gir bare respons på tittelvalget.

I hvert fall fra min side, var det ikke ment som mer.

Jeg var forresten tilbake i går kveld, og så bildet uten å bli blenda av sol bak skjermen. Det gjorde selvfølgelig bildet teknisk bedre. Den følelsesmessige opplevelsen var omtrent den samme. Hun gir meg en halvskummel, vampete følelse (vampete i dobbel betydning, hun minner meg fortsatt om en Anne Rice figur)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...