Torey Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sony vegasen min takler .mov filmer, men jeg får ikke frem lyden. Jeg har akkurat kjøpt meg videokamera og det filmer i .mov, det tar opp lyd og alt men når jeg skal ha det inn i sony vegas 8.0 kommer lyden bort, men når jeg importerer filen ned i redigerings felten så står det: "Building Peaks" så jeg skjønner ikke hvorfor det er slik, for jeg snakket med en kompis i England og han bruker sony vegas 8.0 med .mov filer og det fungerer for han. Er det noe med instillingene mine? Er ikke heilt "inn" på det med sony vegas enda, men får til å bruke det til det jeg må. Men dette er bare dette lille problemet som irriterer meg litt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Vegas bruker litt tid på rekne ut «bølgjeformen» (waveform) til lyden. La det gå ei stund, so vil eg tru det er i orden. Om du ikkje treng denne, kan du skru den av, ved å velgje View --> Waveforms and frames. Redigert: Søker du etter «vegas building peaks» på Google ser du at det er fleire som klager over at dette tek lang tid, so det er ein kjend sak. Endret 14. september 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Vegas bruker litt tid på rekne ut «bølgjeformen» (waveform) til lyden. La det gå ei stund, so vil eg tru det er i orden. Om du ikkje treng denne, kan du skru den av, ved å velgje View --> Waveforms and frames. Redigert: Søker du etter «vegas building peaks» på Google ser du at det er fleire som klager over at dette tek lang tid, so det er ein kjend sak. Det er ikke problemet mitt, problemet er att jeg ikke får frem lyden i hele tatt på filmen etter den er ferdig å "builde peaks"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå