Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den ørlille tråden for yoga og meditasjon

Vale

Anbefalte innlegg

Hei

I de siste årene har jeg blitt mer og mer nysjerrig på det spirituelle aspektet av tilværelsen. Jeg tenker på selvutvikling og det å komme mer i kontakt med meg selv. Ikke religiøsitet, altså! Jeg føler meg, og har gjort det lenge, litt på tuppa. Mange symptom på stress og anspenthet bl.a., selv om jeg ikke kan si at jeg føler meg plaget av det. Men jeg tror organismen opplever det som et problem likevel, om du skjønner. Jeg har kanskje blitt så vant med å ha det sånn, at jeg opplever det som normalt? Var med på ett nybegynnerkurs i yoga en gang, med Siri fra Zenith yoga (tror jeg), og det var såpass givende, at jeg ble nysjerrig. Men jeg klarte ikke å holde på rutinene jeg lærte på kurset... Gled over etter en måned:P

Hvorfor jeg åpner denne tråden er konkret fordi jeg vil ha råd og tips om ressurser på nettet der jeg får den informasjonen jeg trenger. Syns det er vanskelig å finne gode, etterrettelige sider om emnet. Trondheim heter byen min, og hvis noen kunne si meg hvilke yogaskoler som fins byen og hvor de ligger, hadde jeg vært takknemmelig. Jeg vet de kjører kurs på 3T, men det er ikke sånn jeg tenker på. Jeg vil ha de som er dedikert til sånn... Hvilke er "best", både pris og kvalitet?

Forøvrig ser jeg, til min store forskrekkelse, at "Den massive tråden om yoga/meditasjon/selvutvikling (velg den som passer) tråden" glimrer med sitt fravær! Generell diskusjon rundt emnet kan dere for så vidt bruke denne til, da jeg mottar alt med stor takk. Men jeg oppfordrer likevel noen som føler kallet til å lage nevnte tråd:)

Takk for oppmerksomheten!

Endret av Vale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da, filmen var fin den, men prøver jeg å gjøre dette selv, kommer jeg ikke til å få det til. Og når jeg ikke får det til, da gidder jeg snart ikke mer:) Så jeg må på en skole og lære meg det skikkelig!

Endret av Vale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...