gekko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg har følgende ønsker ang. nytt kamera: HD, (opptaksmedia spiller ingen rolle) Meget god lyd i 5.1, med mulighet til manuell justering av inngangssignal. Mulighet for manuell hvitbalanse Gode egenskaper for filming i dårlig lys Maks kr 20000,- Kan noen hjelpe meg med noen anbefalinger i denne jungelen av kameraer? På forhånd takk! Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei!Jeg har følgende ønsker ang. nytt kamera: HD, (opptaksmedia spiller ingen rolle) Meget god lyd i 5.1, med mulighet til manuell justering av inngangssignal. Mulighet for manuell hvitbalanse Gode egenskaper for filming i dårlig lys Maks kr 20000,- Kan noen hjelpe meg med noen anbefalinger i denne jungelen av kameraer? På forhånd takk! Canon Lenke til kommentar
gekko Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 He he. Hvilken modell? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Denne tråden kan være nyttig for deg: Hjelp til vurdering: Canon Legria S100 mot Panasonic TM300 Hvis du skal ha god lyd bør du ikke la deg lure av fancy 5.1 eller annet surround-tull. Alle innebygde mikrofoner i konsumentklassen fungerer dårlig. Du bør kjøpe ekstern mikrofon og helst få en dead cat til den. Ellers kan du lese tester på www.camcorderinfo.com Lenke til kommentar
Spook Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kremt kremt, om du beveger musepekeren over der jeg skrev "Panasonic" samt over der oddmanil skrev "Canon" så ser du at det er linker som fører til teste av hhv gode alternativer fra Canon og Panasonic hos nettopp www.camcorderinfo.com Lenke til kommentar
gekko Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Kremt kremt, om du beveger musepekeren over der jeg skrev "Panasonic" samt over der oddmanil skrev "Canon" så ser du at det er linker som fører til teste av hhv gode alternativer fra Canon og Panasonic hos nettopp www.camcorderinfo.com Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå