provolone Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 hei. skal kjøpe ny pc til min kjære som snart har bursdag. maskinen skal brukes til vanlige ting som txtbehandling, bilder, litt film etc. så på dennne på netshop: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=126222 hva sies? på forhånd takk Lenke til kommentar
program Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Den PCen har 12,1" skjerm, noe som er mindre enn vanlige bærbare. Det er en ultraportabel PC. Ytelsen er ganske lav, men den virker til enkle oppgaver. Endret 14. september 2009 av program Lenke til kommentar
provolone Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 ok. takk for svar.. men hvis jeg setter i en ekstra rambrikke, vil det gå greit da? hva med om jeg legger in win7? hun ønsker seg en liten en vet jeg. sitter på en sliiiiten PB, slepbar nå seru. Lenke til kommentar
program Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Nå var det ikke RAM jeg tenkte på. Både prosessor og grafikk-kort er svakt. Men til enkle ting virker den som sagt helt greit. Man får ikke stort med ytelse for 4000,-. Spesielt ikke på en slik PC. Endret 14. september 2009 av program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå