Joananas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Både PC og Xbox 360 får ta del i moroa. Les mer Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lemmings sidescroller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Med tetris usikkerheten når det gjelder objekter.. :> Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ikke spesielt tro på det der, med konsoll kontroller ser det ut til å blir riktig plagsomt med tanke på at alt ser ut til å måtte plasseres riktig fort rundt på skjermen. Endret 14. september 2009 av simalarion Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som husker "The Incredible Machine"? Fikk litt assosiasjoner til den her. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er jo bra at de satser på å kjøre i gang noen nye produkter, men jeg vil fremdeles påstå at det er noe leit at de ikke i det minste kunne tilby et par av de gamle eventyrspillene til nedlasting på steam f.eks. med eller uten oppdateringer på grafikk- og lydfront. jaja, synes jeg så noen rykter om at de skulle legge noen gamle Star Wars ting ala Dark Force ut på steam, så... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 what the?? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 what the?? Meg du hæher til? I så fall kan jeg sitere fra Lucasarts egen TWITTER feed. Oh - and Dark Forces/Jedi Knight's pack of awesomeness will be hitting D2D and Steam on the 16th. Love those games. Outcast MultiPlayer FTW! @Markatansky What games from the Jedi Knight series? All of em! What part of 'all of em' did you guys not understand! Mysteries of the Sith? Yup. Dark Forces? Yup. I really meant ALL! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det litt simulator aktige ... hmm var det tiefighter tro, var jo helt genialt da. Bli kommandert av selveste DarthVader i et utrolig godt gjennomføt spill (med tanke på standaren som var da). Perfekte oppdraget på slutten der måtte være å vært vingen til Darth og få lov til å prøve å plaffe ned x-wing før de klarer å ta death star hehe "Use the force Lu*BOOOM* hehe Lenke til kommentar
olz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Detta ser ut til å kunne bli travelt etterkvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg