sinnaelgen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 da får jeg ikke nyere drivere til mit 9600 kort hverken til xp, vista eller w7 ( vista driver ). i tillegg virker ikke alle linken til tidligere drivere. det er for dårlig. ikke nok med at man skal tvinges til nyere operativsystem men man skal også tvinges til å byte/ opgradere hardwaren også ( selv om det i praksis henger sammen ). Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 9.4 eller 9.3 var siste drivern med støtte for gamlere en Radeon 2000. Dog siden Vista = Win 7, så har du drivere til de noen år til. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 da får jeg ikke nyere drivere til mit 9600 kort hverken til xp, vista eller w7 ( vista driver ).i tillegg virker ikke alle linken til tidligere drivere. det er for dårlig. ikke nok med at man skal tvinges til nyere operativsystem men man skal også tvinges til å byte/ opgradere hardwaren også ( selv om det i praksis henger sammen ). Ingen tvinger deg til å oppgradere driveren. Jeg vil tro at støtten for de gamle kortene etterhvert er ferdig polert uansett, og at de ikke vil ha noe å tjene på de nyeste driverne. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Får håpe det uke gamle Ati 4890 kortet mitt slutter og henge seg, og få rare grafikk bugs i wow da!!. Veldig irriterende Min også gjøre det:/ håper den klarer å fixe den nå da. Med 9,9 drivern Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hjalp lite her. Har til og med begynt og få igjennomsiktige Hus og mounts i wow nå. Mailboxen er også "fadet" bort litt. Ser ut som om alt er i stealth mode Lenke til kommentar
iKent Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha :pX D kool Kjetil_90 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Såvidt jeg husker så lanseres "legacy" drivere fire ganger i året nå for "eldre" skjermkort. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) da får jeg ikke nyere drivere til mit 9600 kort hverken til xp, vista eller w7 ( vista driver ).i tillegg virker ikke alle linken til tidligere drivere. det er for dårlig. ikke nok med at man skal tvinges til nyere operativsystem men man skal også tvinges til å byte/ opgradere hardwaren også ( selv om det i praksis henger sammen ). Ingen tvinger deg til å oppgradere driveren. Jeg vil tro at støtten for de gamle kortene etterhvert er ferdig polert uansett, og at de ikke vil ha noe å tjene på de nyeste driverne. hvis et skjermkort skal kunne brukes så må det en driver til. hvis man ønsker nytt os som fink kan brukes på det gamle systemet og så mangler man driver til skjermkortet da blir man tvunget til å oppgradere. at man velger nytt os har jo med en masse faktorer å gjør , ikke minst sikkerheten og risikoen for hacking. Såvidt jeg husker så lanseres "legacy" drivere fire ganger i året nå for "eldre" skjermkort. jeg fant bare en versjon for windows 98. Endret 16. september 2009 av elg-elg123 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 jeg fant bare en versjon for windows 98. Da har du søkt for dårlig, jeg finner Cat. 9.8 til både Vista og XP for 9600 serien her Du kan også installere Vista driveren under W7, men det gis ingen support fra AMD/ATi for dette. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) jeg fant bare en versjon for windows 98. Da har du søkt for dårlig, jeg finner Cat. 9.8 til både Vista og XP for 9600 serien her Du kan også installere Vista driveren under W7, men det gis ingen support fra AMD/ATi for dette. kan hende ( du har linket til vista versjonen) , men når jeg har funnet siden så må man faktisk lese teksten litt lenger ned for å finne ut at det er en legacy driver. siden for vista driveren kom det faktisk frem i overskriften ( øverst på siden) at det var en legacy driver. i tillegg så er det en valg ( på hovedsiden ) som heter legacy . der er foreløpig bare Windows 98 med nå virker det også som om det er flere sider der man kan starte å lete opp den rette skjermkort driveren . for meg så er det litt tilfeldig hvilken siden jeg kommer til. her er det en miks av" gamle" og "nye" nettsider . noe som skaper en smule forvirring Endret 17. september 2009 av elg-elg123 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 kan hende ( du har linket til vista versjonen) Beklager, her er WinXP. Såvidt jeg vet så skal CCC være universal f.o.m. XP, men jeg ser at driverbundelen er forskjellig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Denne driveren fungerer veldig dårlig med en del spill her på windows 7, Måtte gå tilbake til 9.7 for å få tilbake ytelsen. Red Faction guerilla er berørt av denne feilen. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Denne driveren fungerer veldig dårlig med en del spill her på windows 7, Måtte gå tilbake til 9.7 for å få tilbake ytelsen. Red Faction guerilla er berørt av denne feilen. Jeg har også opplevd relativt dårlig ytelse i Win7 med 9.9 driveren. Fikk du dårlig resultat med 9.8 også? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Denne driveren fungerer veldig dårlig med en del spill her på windows 7, Måtte gå tilbake til 9.7 for å få tilbake ytelsen. Red Faction guerilla er berørt av denne feilen. Jeg har også opplevd relativt dårlig ytelse i Win7 med 9.9 driveren. Fikk du dårlig resultat med 9.8 også? Mest fordi jeg har testet 9.7 grundigere enn 9.8 som jeg ikke rakk å få testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå