Gå til innhold

Spore - Problemer med å logge inn?

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle spille Spore nå i dag morest og logge meg inn så fikk jeg Ugyldig Innlogging. Så prøvde jeg å trøkke på "Problemer med å logge inn?", så trøkket jeg på "Start Nettleser". Så når jeg skrive min e-post adresse i http://community.spore.com/community/auth/help så fikk jeg denne mailen:

Du har fått denne e-posten fordi noen har prøvd å logge seg inn på kontoen din med denne adressen og bedt om en påminnelse om passordet.

Hvis dette var deg og du vil tilbakestille passordet, kan du klikke på linken under. Hvis ikke du kan klikke på den, limer du den inn i adresselinjen i nettleseren din.

http://customersupport.ea.com/loginapp/upd...mp;locale=no_NO

Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med kontoen din, kan du besøke kundestøttesenteret vårt på

support.ea.com.

Med vennlig hilsen,

EA-teamet

Har til å med prøvd å endre passord med ingen nytte. Så prøvde jeg support.ea.com. Og prøvde å finne help der. Den eneste hjelpen jeg fant der var dette:

Answer

This issue should now be resolved. If you were previously seeing the error message 'Login failed: You do not have the proper spore.com privileges' please try logging in once again.

If you still see the error message, you may have an issue with the login file that is in the Spore folder. To fix this issue, try browsing to the Spore folder and remove the login.prop file by following the instructions below:

1. Double-click on My Computer.

2. Double-click on the C: drive.

3. Double-click on Documents and Settings.

4. Double-click on your User Name.

5. Double-click on Application Data.

Note: The Application Data folder may be hidden. To unhide it, go to the Tools menu and select Folder Options. Click on the View tab and select Show hidden files and folders in the Advanced Settings box.

6. Double-click Spore.

7. Then double-click Preferences.

8. This folder should contain the login.prop file. Right-click and delete this file and then restart Spore.

Please note: all Spore screen names created under one Master Account will use the same E-mail address and password to access the game and website. To log in with a specific Screen Name, put a colon ( : ) and the desired screen name after the E-mail address on the login screen.

Examples:

[email protected]:MaxisDoofus

[email protected]:DoofusJr

[email protected]:DoofusDaughter

Og når jeg fulgte de instruksene. Så havnet jeg til bake til Ugyldig Innlogging. Så vekte det meg noen spørsmåler: Hvorfor fungerer ikke instruksene? Må jeg vente med å logge meg inn når jeg har fulgt den instruksen? Det sto ikke noe om.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært veldig mye problemer med Spore spille. Men denne gangen nekter jeg tvert å ordne meg ny brukerkonto. Det gjorde jeg sist gang, når det oppsto samme problem. Foresten, er det flere som har fådt samme problemet som jeg fikk i morges? Det er bare å spytte ut.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...