go4life Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) okei! Subbene kjører 2ohm, så får finne en forsterker som kan 500w RMS++ på 2ohm! Noen merker jeg burde bruke fremfor andre? Sikkert kult det! Men subbene kommer i kasse nå, så slipper det forløpig Plassen driter jeg i haha EDIT: kul link! Endret 17. september 2009 av go4life Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Akkuratt på forsterker fronten er jeg ikke så kunnskaps sterk, men rockford og dynabel er ganske sikre merker. En ting, uten at jeg er helt sikker på regnestykket. Så kan du kjøre subene i parallell/serie som gjør at motstanden øker til 4, så godt mulig at du burde se på en 4ohms forsterker Endret 17. september 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
go4life Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Akkuratt på forsterker fronten er jeg ikke så kunnskaps sterk, men rockford og dynabel er ganske sikre merker. En ting, uten at jeg er helt sikker på regnestykket. Så kan du kjøre subene i parallell/serie som gjør at motstanden øker til 4, så godt mulig at du burde se på en 4ohms forsterker hehe ok men er det noe spesiell prisforskjell mellom 2 og 4ohm forsterker? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 De fleste har spesifikasjoner til begge, det er vel 1ohms som er litt mer spesielt.. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 okei, thanks:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå