Markelure Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei lurer på hvilke forsjellige utdanninger man kan velge mellom får å jobbe offshore/plattform? syns det virker som en veldig kjekk arbeids metode( 2 uker på 4 uker av) hvilke altarnativer har jeg? greit å vite ca hvilke karakterer man trenger for å komme in på det forjsellige og. håper dere forstår hva jeg mener btw så er jeg 15 og skal søke på videregående skole til våren. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tja. Platearbeider, Sveiser, Prosessoperatør, vaskehjelp, ingeniører, mekanikere, sikkert mange fler og men kommer ikke på fler i farta. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 tenker almenn, hvis du vil "styre plattformen" tenker jeg, og etter det en utdanning innenfor oljen elns muligens elektro hvis du vil jobbe med det elektriske ombord teknikk og industirell produsjon hvis du vil jobbe med og lage det de bruker for å ta opp oljen Lenke til kommentar
filmsi Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hei Det er mange veier å gå for å få jobb i oljen, du kan gå VG1 elektro og videre på automasjon som gir deg jobb muligheter i oljen bla. Ellers kan du gå TIP (eller Elektro, anbefaler TIP for det er enklest) og deretter brønnboring, men karakterkravet for å komme inn på brønnboringteknikk er høyt, godt over 4 i snitt som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå