Timster Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei. Da jeg tok teoriprøven for bil på våren la jeg merke til at Pcene inne på det rommet har en slags film/beskytter/lag som gjør innnsynsvinkelen lik null. Bare jeg flyttet hode litt til siden ble det svart. Dette er naturligvis fordi man ikke skal kunne se på hverandre å jukse. Jeg synes denne filmen var veldig kul, det var som en slags litt mørk plast matte som var festet med teip på hver side. Jeg har ikke anelse om hva dette heter på engelsk og ikke hvor jeg kan få kjøpt det og det vil jeg gjerne vite. Så er det noen som tror noe om dette hadde jeg satt pris på om dere la inn et lite innlegg i tråden. Takk på forhånd:D Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 3M har privacyfiltre. Følg linken rett under overskriften for å se forhandlere Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Takk for linken, men det virker som om de nettsidene er for bedrifter. Den øverste var mest aktuell men jeg fant ikke igjen produktet. Er det noen større nettbutikker som selger dette? Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Riktig at de fleste i hovedsak betjener bedrifter, men kjenner privatpersoner som har kjøpt hos Litografen i Stavanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå