Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heisann. Jeg lurer på, det er en tegnefilm jeg brukte på se på barne-tv før i tiden som jeg ikke klarer å huske navnet på. Jeg har så lyst å se den igjen, men kan noen hjelpe meg med navnet på den. Det var en vulkan, inni vulkanen bodde det et stort monster med 3 øyne (eller var det 1 stort øye på pannen) han ble kalt noe som "Babamustafa" eller noe i den retningen. Jeg vet ikke om det var en flaskeånd også med i tegneserien, mulig. Men babamustafa er det jeg har å gå etter. Noen med god innblikk i tegneserier, hjelp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Samliv og relasjoner? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Smurstafa du mener? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Denne tråden stenges. Gjesteposteren oppfordres til å registrere seg som bruker ved forumet slik at du kan stille spørsmålet i riktig kategori, nemlig "Film" under forumdelen "Kultur". På Diskusjon.no er det nemlig slik at vi kun har gjesteposting på i de kategorier hvor det kan komme opplysninger som er av sensitiv eller alvorlig art. Les mer om gjestepostingen ved Diskusjon.no her. Forøvrig har allerede den nevnte film-kategorien en egen tråd for spørsmål som dette. Det er der dette spørsmålet skal stilles: Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Endret 13. september 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg