Hawken_ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skal reise til mellom-Amerika i en forholdsvis lang periode, og vil fortsatt beholde mitt norsk tlf.nr. og være lett tigjengelig for at andre kan nå meg uten at det koster skjorta. Usikker på hvor bra den trådløse internet-dekninga vil være,så må derfor delvis utelukke tjenester som mobilt-skype o.l. Har sett litt på Vyke, men da er det vel slik at jeg må betale forholdsvis kostbare roaming-kostnader fra den norske teleoperatøren, og at det blir forholdsvis dyrt for datatrafikken? Veldig takknemmlig hvis det er noen som har noen lure løsninger å komme med Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skal du være i et land i et par uker eller mer kan du sikkert kjøpe et lokalt simkort du kan sette i telefonen. Send så en mail til de du regner med kan trenge å kontakte deg med nytt nummer, evt. bruk MSN / Facebook etc. Det er måten jeg bruker når jeg reiser, men det er stort sett i Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå