Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Jenta jeg dater dater en annen og.

Anbefalte innlegg

har snakket med a i 2 år og slikt så ikke første og beste.

Har ikke kysset ellerno enda. hu er av den typen som tar ting rolig. skal møte a ikveld og dra på peppes ilag i noen timer. kanskje snike til meg kyss da, men vet ikke om det er så smar tpå date nr 2.

noen tips til kroppskontakt?

på peppes. bør jeg sitte vedisden av hu eller forran hu?

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har snakket med a i 2 år og slikt så ikke første og beste.

Har ikke kysset ellerno enda. hu er av den typen som tar ting rolig. skal møte a ikveld og dra på peppes ilag i noen timer. kanskje snike til meg kyss da, men vet ikke om det er så smar tpå date nr 2

Vel, når du bare har pratet med henne og dere ikke har blitt enig om å være eksklusiv - så har hun hvertfall lov til å gjøre hva hun vil med andre.

Erfaringene jeg har gjort meg er: man må etablere noe fysisk utrolig fort - hvis ikke kommer ikke jenta til å bli tiltrukket av deg på en slik måte, men heller som en venn. Selv liker jeg å ha etablert noe veldig fysisk med en gang, altså enten å ha hatt tungewrestling på høyt nivå, eller sex - før en evt date.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
så etter vi har spist på peppes så bør jeg gi hu et kyss og se hvordan hu reagerer?

Hvordan type kyss er smart? bare kort og så se hvordan hu reagerer?

Dette kan jeg skrive en masteroppgave på, fordi det involverer såpass mange forskjellige faktorer.

Kan kort nevne noen av nøkkelområdene:

- hun bør like deg (dette ser du på kroppsspråk osv)

- du bør ha opparbeidet en fysisk kontakt (altså som om det er helt normalt, og ikke overdrevent sjekketriks)

- selve kysset bør skje helt naturlig, som om det er like naturlig som at jorden sirkler rundt sola

Hvordan type kyss kommer ann på hvordan type person du er. Etter det jeg har lest her, så vil det som funker for meg, ikke funke for deg...

Jeg bruker veldig mye selvtillit, dominerende og til tider røft - noe som kan slå meget feil om jeg feilkalibrerer det :p

Lenke til kommentar
Vel, når du bare har pratet med henne og dere ikke har blitt enig om å være eksklusiv - så har hun hvertfall lov til å gjøre hva hun vil med andre.

Hun har lov til å gjøre hva hun vil, men mange av oss vil ikke godta å være en av flere som jenta dater.

Man skal ikke trenge å avtale at noe er eksklusivt for å unngå at hun dater flere. Det ville jeg tatt for gitt.

Fra hennes perspektiv kan jeg naturligvis skjønne at det er fristende.

Lenke til kommentar

Hun har lov til å gjøre hva hun vil, men mange av oss vil ikke godta å være en av flere som jenta dater.

Man skal ikke trenge å avtale at noe er eksklusivt for å unngå at hun dater flere. Det ville jeg tatt for gitt.

Fra hennes perspektiv kan jeg naturligvis skjønne at det er fristende.

Hva om hun ikke innser at de faktisk dater?

Jeg gjør som sagt hele tiden "date"-ting med venniner, uten at vi er på date.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...