Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er så lei jenta, men klarer ikke å glemme henne!

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Det har jeg slik at jeg liker en jente, er åpen om alt, har både sagt at jeg liker henne og at jeg har følelser for henne. Første gangen jeg sa det, så sa hun igenting om at ho hadde følelser for meg. Også begynte det å komme seg, ho begynte å si at ho har følelsler for meg og at ho liker meg. Det har seg slik at på skolen er det 2 andre gutter som er ville etter henne, og ho henger med de hele tiden. Og henger ikke med meg, og hin dagen spurte jeg om ho likte noen av de, og ho sa nei. Så jeg spurte om jeg kunne ta meg en tur bort til henne, liksom bare for å se film og snakke/kose og da fikk jeg et klart NEI!. Men så spurte han ene gutten om han kunne være med henne, og da sa ho ja med en gang. Jeg fikk da vite dagen etterpå at han var med henne hjem. Har spurt om ho blir med ut på date, men ho har liksom ikke svart meg sikkelig, blir ofte nja, og føler at ho er ganske useriøs. Og idag spurte hon om jeg ble ut på date(spurte på msn), og seffølgelig tror jeg at det var useriøst. Så jeg prøve å hinte meg fram om ho ville det eller ikke. Og det viste seg at ho ikke ville det allikevel. Nå har jeg egentlig ikke så mye følelser for henne, har liksom ikke lyst å miste henne fordi jeg tror det hadde funket. Men akkurat nå har jeg bare lyst å glemme henne uten at jeg blir sjalu at gutter henger med ho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gutt_*

Har tenkt å glemme henne, men det blir litt vanskelig å bryte all kontakt. Vi går jo på samme skole, tar samme buss osv. Har faktisk hatt en stor krangel med ho for noen dager siden (etter jeg spurte henne om å bli med hjem hjem). Og da ba jeg ho for å tilgi meg, og jeg angret sikkelig, og ho sa at ho kunne tilgi meg hvis jeg ikke såret henne. Det blir jo litt rart hvis så bryter all kontakt og ikke snakker med henne. Jeg er ikke en 20-30 åring, under 18 år, så i byn finner man ikke så mange damer i min alder)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg si det du ikke vil høre: Glem henne!

For det første, så virker hun ikke noe videre intressert, og for det andre har du satt deg i en posisjon til henne som hun vet at hun kan gjøre hva hun vil med deg.

At du skulle spørre henne om tilgivelse for at du spurte henne med på date er noe jeg ikke forstår i det hele tatt. Du har jo (som jeg har lest) ingen grunn til å be om noen tilgivelse i det hele tatt.

Burde heller være motsatt ut i fra hvordan hun reagerte da du spurte om hun ville være med hjem.. Hun har deg desverre tvunnet rundt fingeren og hun vet det godt.

Det du skal gjøre nå, er ikke nødvendigvis å kutte all kontakt med henne, men begynne å behandle henne som du gjør med en kamerat. Ikke flørt, ikke send hjertemeldinger, ikke gjør noe du ikke ville gjort mot en kamerat.

På den måten vil du vise henne at du ikke godtar å bli behandlet sånn, men samtidig viser at du ikke er en drittsekk. :)

Er det noen fremtid for dere, vil hun vise det når du endrer oppførskjelen din i forhold til henne. Selv om min mening er at du vil komme bedre ut av å finne deg ei annen jente.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Snakket litt med henne igår, og så spurte ho om jeg ble med å ha sex med ho, komme hjem til ho og ting som det. Jeg sa klart nei, og at jeg ikke er interesert. Og deretter sier ho at ho får spørre en venn, eneste jeg tenker da "Faen ho er helt skutt, sex med venner?", og blockerer henne på msn.

Får vel bare oppføre meg som en kamerat på skolen med henne, før var det litt flørting, kosing, osv. Men det er det slutt på nå!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg har glemt å si noe, med de to vennene så sier ho at ho bare er venner. Men ho henger jo med de heletiden, "flørter" (? ho sier ho ikke gjør det), koser, klemmer, holder rundt, er med de på fritiden osv. Men nei, med ho ho liker (meg, som ho siser) henger ho ikke med i det heletatt, det kan være noenganger at ho kommer bort til meg og sitter med meg i skoletiden, men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Ut i fra det du skriver, så virker du ikke som den helt gamle karen. Jeg kan tenke meg ungdomsskolen en plass?

I løpet av denne tiden skjer det veldig mye, og det er vel svært svært få som klarer å etablere et seriøst kjæresteforhold på ungdomsskolen. Det er nytt, ingen har erfaringer med slikt, man har tonnevis av venner rundt, og følelsene spretter i hytt og pine fra uke til uke. Ene dagen er det den gutten, andre dagen er det han andre gutten.

Er du med?

Jeg synes ærlig talt du ikke skal bry deg mer om denne jenta. Hvorfor liker du henne så godt? For du skriver jo bare negative ting om hun her inne.

For meg virker det som du kun vil være sammen med henne kun fordi hun kanskje er en populær jente og en pen jente - noe som er veldig viktig i ungdomsskolealder, at dama di er populær blandt andre. Om dette stemmer, så skal du iallefall drite i henne. Ingenting gale med at kjæresten er populær blandt andre, men å ha dette som et grunnlag i et forhold blir bare helt feil.

Hun skriver også noe om sex. For meg virker det ikke som hun eier seksualmoral i det hele tatt, noe som er svært dårlig og som hun kanskje vil slite med senere i livet. Ikke så kult å få seg seriøs kjæreste når hun blir eldre og ha gjort det og det med mange andre :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Ho er langt i fra populær,og langt fra perfekt også. Men jeg liker henne som ho er. På den skolen jeg går på går det bare 30 elever (private skole), og det er da ikke så mange å velge mellom. Hadde det da vært en skole med 300 elever, så hadde jeg lett kommet over henne.

Lenke til kommentar
Ho er langt i fra populær,og langt fra perfekt også. Men jeg liker henne som ho er. På den skolen jeg går på går det bare 30 elever (private skole), og det er da ikke så mange å velge mellom. Hadde det da vært en skole med 300 elever, så hadde jeg lett kommet over henne.

Perfekt er det desverre ingen som er :)

Hvorfor du velge en jente som går på samme skole som deg egentlig? Det finnes jo et drøss av jenter utenfor skolens fire vegger. Og du sier selv om du hadde gått på en skole med 300 elever, så hadde du lett kommet over henne. Så det du sier nå er altså at hun er den beste av 30? Det skal liksom skape et grunnlag for at du skal bli kjæreste med denne jenta.

Hun er ikke særlig spesiell om du hadde kommet over henne på en skole med 300 elever.

Desverre, men dette er bare "barnekjærlighet" som du senere i livet kommer til å le av :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Ferdig nå, ho har innrømmet at ho ikke liker meg og aldri har gjort det. Ho er vel en av de som elsker å såre folk. Time to move on :)

Det har seg slik at det bare går noe med 10 jenter på skolen jeg går på, kan så si at jeg ikke er særlig populær blant jentene heller. Kan føle meg lucky avogtil, men..

Det jeg kan begynne på er at jeg på styrketrening, har en god del kviser av creatine, melk og protein produkter og sånt. Så hvordan finne seg en ny en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...