kenmyh Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Hei! Nå kommer jeg med enda flere bilder. Kjeda meg på ferge til Danmark i helga, og tok noen bilder etter at vi hadde gitt oss med kortspillinga. Her er resultatet: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Det 2. bildet likte jeg, men skulle kanskje hatt blits? Er det litt mye rødt, eller er det bare skjermen min? Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Takk for svar! Bildet 2 er det eneste bildet jeg danderte korta på selv, så da føler jeg det ekstra kult når det er best! Jeg syns ikke det er veldig mye rødt, men mulig det kun er meg, hehe Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Enig med nothin, #2 er best og har et lite rød-skjær i seg - det ser jeg som er fargeblind ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Alle bildene har et rødskjær i seg. Er det gjort med vilje? Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, det rødskjæret må komme av lyset på ferga vi var på. For det var ikke spesielt godt lys der... Så nei, det er ikke gjort med vilje. Men takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) En runde med levels i Photoshop eller tilsvarende vil fikset dette (rødskjær). Endret 13. september 2009 av TGB Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Auto tones og colors (photoshop) gir følgende resultat: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Myye bedre ! Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 14. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Nå hadde ikke jeg redigert no i Photoshop på de bildene. La de ut slik jeg tok dem. Men kan redigere litt i kveld, og legge de ut på nytt. Så kan dere se! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Digitale bilder skal alltid redigeres i ettertid. Kameraet kan ikke vite hvordan f.eks farger skal se ut, det kan i beste fall gjøre en kvalifiset gjetning for å komme rimelig nære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå