a-z Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei! Jeg har en del spill som jeg har kjøpt i butikken (CoD 4, Crysis, Bioshock, Far Cry 2 og Mass Effect), som jeg gjerne ville hatt inn på spillisten min på Steam. Desverre får jeg meldingen "Invalid Product Code" hver gang jeg skriver inn aktiveringskoden til en av de nevnte spillene. Hvorfor fungerer ikke aktiveringen? Jeg hadde det samme problemet tidligere med Unreal Tournament 3, men det fikk jeg registrert for en god stund siden. Takker for svar Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er bevist på at man ikke kan legge inn ikke-betalte steam spill på Steam, hvis du kjøpte COD4 på Steam, og fikk en aktiveringskode kan du bruke den, men hvis du har kjøpt den fra butikken, kan du desverre ikke legge den inn, og få automatiske oppdateringer o.l, men du kan legge spillet inn som en snarvei da. mvh Robert Lenke til kommentar
a-z Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er bevist på at man ikke kan legge inn ikke-betalte steam spill på Steam, hvis du kjøpte COD4 på Steam, og fikk en aktiveringskode kan du bruke den, men hvis du har kjøpt den fra butikken, kan du desverre ikke legge den inn, og få automatiske oppdateringer o.l, men du kan legge spillet inn som en snarvei da. mvh Robert Men hvorfor går ikke det an? Valve har jo lagt inn en funskjon som gir meg muligheten til å gjøre det, og det gikk som sagt med UT3. Virker helt idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er bevist på at man ikke kan legge inn ikke-betalte steam spill på Steam, hvis du kjøpte COD4 på Steam, og fikk en aktiveringskode kan du bruke den, men hvis du har kjøpt den fra butikken, kan du desverre ikke legge den inn, og få automatiske oppdateringer o.l, men du kan legge spillet inn som en snarvei da. mvh Robert Men hvorfor går ikke det an? Valve har jo lagt inn en funskjon som gir meg muligheten til å gjøre det, og det gikk som sagt med UT3. Virker helt idiotisk spør du meg. Jeg tror den funksjonen er til Valve Spill (?) du kjøper i butikkene, husker jeg hjalp en venn med og aktivere Gmod som han kjøpe et sted. Men som sagt er jeg ikke helt sikker, men har prøvd og google litt, men fant ingen konkret svar om det gikk eller ikke. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er bevist på at man ikke kan legge inn ikke-betalte steam spill på Steam, hvis du kjøpte COD4 på Steam, og fikk en aktiveringskode kan du bruke den, men hvis du har kjøpt den fra butikken, kan du desverre ikke legge den inn, og få automatiske oppdateringer o.l, men du kan legge spillet inn som en snarvei da. mvh Robert Men hvorfor går ikke det an? Valve har jo lagt inn en funskjon som gir meg muligheten til å gjøre det, og det gikk som sagt med UT3. Virker helt idiotisk spør du meg. Jeg tror den funksjonen er til Valve Spill (?) du kjøper i butikkene, husker jeg hjalp en venn med og aktivere Gmod som han kjøpe et sted. Men som sagt er jeg ikke helt sikker, men har prøvd og google litt, men fant ingen konkret svar om det gikk eller ikke. Valve-spill? Tenker du på Half-Life osv? UT3 er laget av Epic Games. Uansett, takk for bryet Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er bevist på at man ikke kan legge inn ikke-betalte steam spill på Steam, hvis du kjøpte COD4 på Steam, og fikk en aktiveringskode kan du bruke den, men hvis du har kjøpt den fra butikken, kan du desverre ikke legge den inn, og få automatiske oppdateringer o.l, men du kan legge spillet inn som en snarvei da. mvh Robert Men hvorfor går ikke det an? Valve har jo lagt inn en funskjon som gir meg muligheten til å gjøre det, og det gikk som sagt med UT3. Virker helt idiotisk spør du meg. Jeg tror den funksjonen er til Valve Spill (?) du kjøper i butikkene, husker jeg hjalp en venn med og aktivere Gmod som han kjøpe et sted. Men som sagt er jeg ikke helt sikker, men har prøvd og google litt, men fant ingen konkret svar om det gikk eller ikke. Valve-spill? Tenker du på Half-Life osv? UT3 er laget av Epic Games. Uansett, takk for bryet Ja, steam/valve et eller annent, f.eks hvis du kjøper CSS, HL2 i butikken osv. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er ikke noe nytt at det bare funker med Valves egne spill. Sto som nyhet på steam at du kunne regge UT3 der, var vel i forbindelse med en stor oppdatering av spillet. Det går også andre veien, jeg kan ikke bruke min steam key til Doom3 hvis jeg vil spille det i linux da den er 2 siffer for kort. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er ikke noe nytt at det bare funker med Valves egne spill. Sto som nyhet på steam at du kunne regge UT3 der, var vel i forbindelse med en stor oppdatering av spillet. Det går også andre veien, jeg kan ikke bruke min steam key til Doom3 hvis jeg vil spille det i linux da den er 2 siffer for kort. Ja, men Unreal Tournament har en avtale med STEAM, eller noe i den duren, derfor kan man putte det spillet inn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte counterstrike i butikk. Gikk helt fint å legge den inn på steam Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte counterstrike i butikk. Gikk helt fint å legge den inn på steam Ja, siden det er laget av Valve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen selskaper har avtale med Valve, så spillene dems kan aktiveres via steam, men som oftest da, så krever de spillene faktisk også steam, som Red Orchestra. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er ikke noe nytt at det bare funker med Valves egne spill. Sto som nyhet på steam at du kunne regge UT3 der, var vel i forbindelse med en stor oppdatering av spillet. Det går også andre veien, jeg kan ikke bruke min steam key til Doom3 hvis jeg vil spille det i linux da den er 2 siffer for kort. Ja, men Unreal Tournament har en avtale med STEAM, eller noe i den duren, derfor kan man putte det spillet inn. Ja, stemmer.. Tilbudet var vel i forbindelse med lansering av epic sine spill på steam og en stor oppdatering av UT3. Og da sto dette som en nyhet på steam sin store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå