Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan få tilgang til filer på jobbpc!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har en pc på jobben som jeg ønsker tilgang til hjemmefra. Hva er den beste måten å få dette til på? Jeg ønsker f.eks. tilgang til filer og e-post og om det er mulig også programmer.

Håper noen kan hjelpe meg.

Mvh

-E- :thumbup:

Endret av EnLigther
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

Jeg har en pc på jobben som jeg ønsker tilgang til hjemmefra. Hva er den beste måten å få dette til på? Jeg ønsker f.eks. tilgang til filer og e-post og om det er mulig også programmer.

Mvh

Prat med din IT avdeling for å få hjelp, om de tillater det. Om du gjør dette på egenhånd så er det ett klart sikkerhetsbrudd og kan medføre oppsigelse, politianmeldelse etc.

Så ta det opp med IT avdelingen hos deg, eller i allefall ledelsen slik at det er ok å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Mvh

Prat med din IT avdeling for å få hjelp, om de tillater det. Om du gjør dette på egenhånd så er det ett klart sikkerhetsbrudd og kan medføre oppsigelse, politianmeldelse etc.

Så ta det opp med IT avdelingen hos deg, eller i allefall ledelsen slik at det er ok å gjennomføre.

Takk for svar!

Hva om det er jeg som er ledelsen?

Lenke til kommentar
Hva om det er jeg som er ledelsen?

Om du er ledelsen så blir det jo helt klart at ledelsen gir grønt lys. ;)

Betalversjonen av Logmein er nok enkleste løsningen da, for da får man overført filer og masse annet snacks. Sjekk ut gratisutgaven først og se om det tilfredstiller dine krav. Hvis ikke gå for betalversjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...