snozzlee Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 For rundt 5 dager siden begynner problemene. Hver 15-30min så opplever jeg store lagspikes og høy latency samt disconnects fra spillet world of warcraft. Samtidig som dette skjer, tar det evigheter å loade nettsider. Vi er 2 i leiligheten som er kobla til en switch og den er kobla til modem. 10Mb hastighet fra canal digital. Alt har gått fint før, kunne laste ned store mengder for eksempel og spille og browse på nett uten problemer. Har prøvd å resette modem, den ene pcn er fullstendig reinstallert, den andre er scanna for trøbbel, og vi finner ingenting. Vi har ringt canal digital, og det eneste de sier er at linja er fin den først, så sier de nå at de ser at det er en forstyrrelse på linja. støy på linja. at det skjer ofte, som nevnt. Men har ikke hørt noe fra dem. Ja den er fin i noen minutter også ødelegger den hva enn man driver med, og fortsetter sånn der. Dette er veldig irriterende. og det ser ut til at min pc blir værre enn samboeren min sin. Hva kan dette være for noe? Hjelp vær så snill! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om de ser det er stöy på linjen (Stöymarginene er for lave) så bör de sende ut en montör som kan reparere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå