Robocoop Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skulle ønske det var mulig å unngå dem, men de blir jo referert til hele tiden etterpå, så det nytter ikke å slå av akkurat. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vet ikke helt. Er ekstremt spent på morgendagen:) Gleder meg sykt til å sitte å følge med. Skal bli spennende å se om landet vil fortsette sin vei mot undergang med en ny kommunistisk/sosialistisk regjering eller om vi skal ta oss sammen og gjøre opp for feilgrepene til den forige regjeringen. Skal bli meget spennede å følge med. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 HeatSeeKing: Vet ikke hvorfor jeg gidder å nevne det, men dagens regjering er ganske langt fra sosialistisk/kommunistisk. SV og Venstrefløyen i AP er sosialister ja, men ellers er mesteparten av regjeringen sosialdemokratiske. Les deg litt opp om politiske begreper før du begynner å kalle alt til venstre for midten kommunister. Ellers så synes jeg også dette blir et spennende valg. Stemmer Venstre selv og har vært mye forskjellige målinger. Ser fram til å se om de rødgrønne faller slik at det blir en sentrumsregjering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå