DeadManWalking Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei, jeg har et kabinett med en svær vifte i døren. Regulatoren var røket, så jeg klippet den av og kortsluttet ledningene. Nå går den på fullt, det vil jeg unngå. Forslag til hva/hvor jeg kan kjøpe ny dimme/regulator sak som fungerer til dette formålet? 12v likespenningen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er vel bare et vanlig pot-meter som stod i enden av ledningen? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er vel bare et vanlig pot-meter som stod i enden av ledningen? Ja, skulle tro det. Har clas ohlson? Jeg tak i en sånn komplett en, viften skal på en side og strøm på den andre. Problemet med viften i kabinettet er at den har egen strøm til lysene. Så strømmen trekker den i fra molex kontakten, så går det to ledninger ut fra viften til justeringstingen. Den jeg har har totalt seks innganger, hvor kan kan putte de to ledningene mine for at det kan funke ? Endret 13. september 2009 av Algific Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Bumpy! Tre ledninger inn og Tre ut, Tre inn er strøm og de tre ut er til viften. Jeg har to ledninger som før var koblet til det ødelagte potmeteret. Hvordan kan jeg koble? Endret 14. september 2009 av Algific Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Trådstarter har tydeligvis funnet ut av dette og ønsker at tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg