Mrtin Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei skal lage en til partisjon på min 15GB HD men får feilmeldingene: 117,(can't find drive letter),108 og 109 I Partition Magic. Hva kan jeg gjøre for å rette opp feilen? Bruker Win 98SE [ Denne Melding var redigert av: Mrtin på 2002-01-24 22:13 ] Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei. Jeg får også samme mld. når jeg forsøker :smile: Mvh Lars Lenke til kommentar
Razul Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har hatt en del problemer sjøl med Partition Magic 5, men etter det har jeg prøvd både versjon 6 og 7, og de funker langt bedre. Du burde nok prøve å få tak i en nyere versjon, dersom du har mulighet til det. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Måtte finne løsning selv :smile: Solution: Error 117 Partition's drive letter cannot be identified Run PARTINFO to detect any partition table errors. If partition table errors are found, search the PowerQuest Knowledge Base for solutions to the specific errors. If no partition table errors are found, the problem may be due to a conflict that is seen only in Windows. In this case, you should run PartitionMagic from the rescue diskettes. If you are trying to delete, move, or resize a partition when you receive the error, then try hiding the partition, exiting PartitionMagic, and running PartitionMagic again after the system reboots. At this point, you should be able to manipulate the partition as desired. Det jeg gjorde var å opprettet rescue diskettes, og restarta maskinen med de i. Klarte nå å lokalisere harddisk. Partisjonerte ferdig :smile: Nå funker det også å kjøre programmet direkte fra windows. Håper det funker for deg og. Mvh Lars Lenke til kommentar
Mrtin Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg klarte å fikse nesten alt nå: Kjørte PM5.0 i DOS, og kjørte programmet "PTEDIT". Feilen var at detvar 15 cylinders, men PM mente det skulle være 31. Så jeg skrev inn 31! Feil nr109 er der fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå