Shax# Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heisann, jeg fikk inn noen trojanere i går, så jeg vil reinstallere pcen, men når jeg skal starte Acer empowering technology, da skjer ingenting!! Jeg har også prøvd å starte kun eRecovery, men det funker heller ikke. Takker for svar. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 acer empowering er helt unødvendig å ha... har selv en acer og da jeg sletta det ble maskina raskere har i dag formatert og fått WIN7 og bruker ingen acer programmer og alt funker like bra uansett... strømstyring i windows funker like fett som acer sin uansett Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Men jeg må liksom få reinstallert pcen med Acer eRecovery. Og jeg spurte ikke om jeg trengte det eller ikke, for jeg vet jeg trenger det! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 hva har du av antivirus evnt? folk har virkelig blitt fæle til å formatere bare ved den minste lille trojaneren eller loggeren Lenke til kommentar
fytech Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 hva har du av antivirus evnt? folk har virkelig blitt fæle til å formatere bare ved den minste lille trojaneren eller loggeren Haha word Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Pcen er 1 år, har hatt så mye drit på pcen, jeg får ikke fjerna disse trojanerene og rootkitsene.. Så enten trenger jeg ha hjelp med å fjerne det( Har en tråd om det ) ellers trenger jeg hjelp med å fikse empowering management. Helst beggedeler. Btw. Jeg har en Acer Aspire 5930G vist det trengest å vite. Endret 13. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 samme acer som jeg har.... pers så anbefaler jeg ikke recovery... er mye bedre å fjerne absolutt alt og legge inn OS helt fra starten... om du har tilgang på en vista eller absoultt helst windows 7 lisens vil jeg si det er en mye bedre løsning btw har du prøvd å kjøre systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Det funka ikke med systemgjennoppdretting. Men hvordan fikk du tak i Win 7? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 gjennom student systemet til microsoft MSDN. alle på høgskolen min får 3 lisenser av WIN7 + 1 av alle andre microsoft programmer og lenge før det kommer i butikk! har hatt det i 2 uker nå og det er bare helt supert! vista kan dra sin kos! WIN7 kommer vel ikke i butikk før om minst 1mnd... Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Skulle ønske jeg hadde hatt windows 7 !! Forresten, kan jeg få en lisens av deg vist du bare har brukt en? Vær så snill? Vist jeg forstod deg rett fikk alle personene på skolen 3 hver + en til alle andre microsoft ting? Endret 13. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 gir ikke bort lisenser til random folk på forum da... har tross alt en pc til som skal få win7 + en i backup til mulig ny stasjonær netbook men igjen: hva slags antivirus har du? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) AVG. Ok, men hvordan skal jeg liksom få tak i windows 7? Og, funker ikke en lisens 3 ganger? Endret 13. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Skal spørre folk jeg kjenner om de også har fått sånn Win7 keys, kanskje de kan gi meg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 win 7 må du nok vente på om du ikke er student med tilgang på MSDN... har du kjørt fullt søk med avg? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kanskje noen venner eller bekjente har det? Endret 13. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Yes! En venn av meg hadde iallefall W7, og det fikk jeg Skal installere senere i kveld. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 sweet... er det RTM eller RC? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Mener det er RTM, fulgte med en kode på den øskjelignede tingen. Også stod det noe sånn: Windows 7 Ultimate eller noe.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 ja det høres bra ut tror ikke du vil angre deg... in 5930g funker uten noe problem uten drivere... mediatastene på høyresiden funker ikke men det er no loss for meg... eller er justering av volum på hjulet på fremsiden noe treg men den funker og scroll på touchpaden er heller ikke igang men bruker aldri touchpad uansett Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Har nå installert, men skal vente litt med å formatere vistaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå