Gå til innhold

Anng. Sixpack, og slanking

Ganam

Anbefalte innlegg

Hei hei, ein lat faen her. Som prøver å slanke seg, og få seg litt muskler.

Nettop fått forslag av min fetter ifra Østlandet om treningsprogram for ein lating, som ikkje trener eller er noe spes aktiv ute.

Om å vertfall å gjøre rundt 5-10 armhevingar og 5-10 situps kvar einaste dag, og nå har eg funnet ut at eg skal jobbe ekstremt hardt for å få fram ein sixpack. Då har eg funnet ut at enda meir slanking skal til, ved diet. Men er usikker på kva slags kostholdt eg skal forholde meg til, når eg ikkje skal løpe/sykle? Har hørt at eg skal holde meg unna karbohydrater og drikke mye vatn. Har allerede slutta med cola&sjokolade&chips pga diabetes i familien, og fått 5-10 KG slanking ut av det.

Skal eg slutte med brødskiver og slikt vis eg skal slanke meg enda meir? Kva bør eg egentlig ete? Er syltetøy noe bedre pålegg enn brunost :p? Osv.

Og veit noen om eit bra treningsprogram for å utvikla sixpack raskt? Eller enda effektivere treningsstillinger enn ein vanlig situp?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei, ein lat faen her. Som prøver å slanke seg, og få seg litt muskler.

Nettop fått forslag av min fetter ifra Østlandet om treningsprogram for ein lating, som ikkje trener eller er noe spes aktiv ute.

Om å vertfall å gjøre rundt 5-10 armhevingar og 5-10 situps kvar einaste dag, og nå har eg funnet ut at eg skal jobbe ekstremt hardt for å få fram ein sixpack. Då har eg funnet ut at enda meir slanking skal til, ved diet. Men er usikker på kva slags kostholdt eg skal forholde meg til, når eg ikkje skal løpe/sykle? Har hørt at eg skal holde meg unna karbohydrater og drikke mye vatn. Har allerede slutta med cola&sjokolade&chips pga diabetes i familien, og fått 5-10 KG slanking ut av det.

Skal eg slutte med brødskiver og slikt vis eg skal slanke meg enda meir? Kva bør eg egentlig ete? Er syltetøy noe bedre pålegg enn brunost :p? Osv.

Og veit noen om eit bra treningsprogram for å utvikla sixpack raskt? Eller enda effektivere treningsstillinger enn ein vanlig situp?

Takk for alle svar :)

jeg ahr hørt man borde spise mere hvit kjøtt en rødt. sånt som fisk og kylling, masse grønt, også skal du ikke spise deg mett. men du skal slå skikkelig ut en gang i løpet av uken, sånt som på en fredag, da kan du ta deg en skikkelig biff middag, hjelper nok ikke bare sitte hjemme hvis du skal ha frem sixpacken gitt, du kan jo eventuelt begynne med svømme/jogge, samt situps og armhevninger, dette kan du gjøre annen hver dag, gjør du dette hver dag til og begynne med vil du ødelegge kroppen din, da den ikke er vant med dette enda.

SnowBot

Endret av snowbot
Lenke til kommentar

Ut og jogg, svøm i svømmehall, gå fjelltur eller begynn å sykle. Kjøp en pulsmåler som viser forbrente kalorier. Drit i armhevninger og situps, å ta et par per dag har fint lite for seg, og spesielt ikke om du vil ha en sixpack. Da er det viktigste å ha lav fettprosent, og da må du begrense kaloriinntaket. Få i deg proteiner fra rent kjøtt (ikke pølser, farseprodukt eller annet melbasert lekekjøtt), mye grønnsaker og frukt, og lite fett. Begrens stivelsesbaserte karbohydrater, brød, pasta, ris, potet.

Skal du bygge muskler, må du ligge i kalorioverskudd og trene styrke. Flesket vil forsvinne etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...