HulkHaugen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom over denne videoen, og syntes den hunden var så utrolig nydelig. Hva slags hund er det, og hvordan ser de ut når de blir voksne? http://wimp.com/mirrorpuppy Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Rottweiler? http://www.puppyparadise.com/puppyparadise.../rottweiler.jpg Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er du sikker? Jeg tenkte på det, men syntes den så så spe ut...hmmm. Rottweiler er nok litt mere hund en jeg kunne tenke meg... Edit: er kanskje en blanding da? Edit2: Kan se ut som en Rottweiler/Labrador. Finner ingen på Zett.no eller Finn.no Endret 13. september 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, ble også usikker mtp. den spede bygningen. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser ut som en Rottweiler, men den hadde veldig lyse tegninger og jeg anser den ikke for å være rasetypisk (kroppstype, farger o.l) så kanskje den er en blanding? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er nok en blanding. Alt for liten til rottisvalp synes jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Enig med det som er sagt over.. den ser veldig spinkel ut til å være en Rottweiler. PS: Ikke gå på finn.no bare for å finne en blandingsvalp som ligner Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg synes heller ikke den så ut som en rottweiler. Har rottweiler-valper så fluffy pels? Det kan være en Beauceron-valp. Endret 17. september 2009 av Tabris Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det kan være en Beauceron-valp. Det tror jeg du har rett i. De var fine, men ser på Wikipedia at de blir store, kanskje litt større enn hva jeg hadde sett for meg... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 65-70 cm, ja. Det er ganske stort, ja. 65 er øvre grense for schäfer hannhund sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 zoey is a german shepherd and we think terrier (or husky) mix Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 neimen se der du =) ikke sikkert den blir så stor da, må se om jeg kan finne en slik en... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vet du noe som helst om en Schæfer/husky/terrierblanding, annet enn at den er søt som valp? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Aldri velg en hund basert kun på utseende. Det er utrolig viktig å finne en hund som passer med ens egen livsstil og som du kan matche energi-nivået til, ellers ber du om trøbbel. Det er ofte veldig vanskelig å la vær å ta "den første" hunden som ser søt og pen ut, men husk på at dette er en beslutning du skal leve med de neste 10-15 årene av livet ditt, og ikke minst hundens liv. Velger du en hund som ikke passer deg og din livsstil skaper du ikke problemer bare for deg selv, med du gir også hunden et dårlig liv, noe den ikke fortjener. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Naturligvis, men vil først finne en hund som jeg liker, og så sjekke om den vil passe til min livsstil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå