Fear the Scare Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hei, jeg har et problem til en kompis fra meg:P Han skal få en timelapse video på 2 timer til å bli mindre enn 30 minutter, men problemmet hans er at den går bare 30 minutter.. Han får liksom ikke dratt videone mindre enn det! Hva er problemmet? Endret 13. september 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei, jeg har et problem til en kompis fra meg:P Han skal få en timelapse video på 2 timer til å bli mindre enn 30 minutter, men problemmet hans er at den går bare 30 minutter.. Han får liksom ikke dratt videone mindre enn det! Hva er problemmet? Jeg tør tippe at det er begrensning på 1/4 på krympingen av en film. Kanskje han må først krympe til ca. 1 time, rendre den videoen og bruke den til å krympe videre ned til < 30 min. Lenke til kommentar
Andreasawe Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Høyreklikk -> insert/remove envelope, dra den grønne streken helt opp. Hvis ikke det er raskt nok, høyreklikk -> properties playback rate 4 (4 er max) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå