Xp3ri3nZ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har kjøpt meg Red Faction Guerrilla og første dagen eg spillte det så gjekk alt helt fint. Men dagen etter nå eg sko spille så blinker bare skjembilde hele tiden inne i menyen og i spillet. Det er helt umuligt og spille skjermbilde viser d det skal men skjermen blinker til svart 1 gang i sekundet! Kjører Windows 7 64 bit og Geforce 8800GTS. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har du oppdatert skjermdriverne dine til den nyeste? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ja har gjort det, har prøvd det meste nå begynner å bli frustrert! Nå som eg ikke kan spille det så har eg driiid lyst til å spill! Det er rett før eg installere windows 7 32 bit får eg har en mistanke om det kanskje er får eg har win 7 64 bit. Men det er i grunnen merkelig får det virka jo i går helt fint! Fant ut at visst eg kjører det i window mode så slutter blinkingen men da viser bare 35 prosent av bilde så det er hverfall ikke akktuelt! Håper det er noen her som kan hjelpe meg finne en løsning! Blinkinga er så frustrende pga at nå den blinker så er skjermen svart i 1 sekund så kommer bildet så blir det svart 1 sekund sånn holder det på! Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Prøv og kjør den i Window mode som du sier, bytt oppløsningen til 800x600 eller lignende, og prøv og kjør i Full-window. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har prøvd det og både i Red Faction menyen og i windows. Men i Red Faction så må eg bare gjette meg til oppløsning siden eg ikke ser valget ser bare 35 prosent av skjermen. Eg fatter ingenting det virka jo fint i går!! Premie til den som finner ut problemet.. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har du prøvet og endre oppløsningen på skrivebordet, du kan jo prøve i så fall. eventuellt kunne jeg tatt en titt over Teamviewe, hvis det passer deg, har desverre ingen andre idèr akkurat nå. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Teamview va er det? ? Har prøvd skrivebordet hjelper 0 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Ok eg fant løsningen! Eg installerte Win 7 32 bit og da virka det plutseligt! Merkelige greier siden det virka på win 7 64 bit den første dagen men etter eg restarta så gjorde det ikke det! Og tro meg eg har prøvd det meste! Litt kjipt at eg må ha installert win 7 32 bit bare pga red faction men men det er verdt det får min del! Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så fint, når jeg søkte på Red Faction Guerilla og 64bit fant jeg mange som hadde lignende problem, så det er jo fint at du fikk det fikset mvh Robert Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Så fint, når jeg søkte på Red Faction Guerilla og 64bit fant jeg mange som hadde lignende problem, så det er jo fint at du fikk det fikset mvh Robert Off eg fårstår ingenting nå i dag skjedde det samme i gjen! Blinking!! Har prøvd alle oppøsninger å alt! Hvorfor virker det bare 1 dag så kommer det blinking? Men fikk det til men da må eg kjøre i window mode å det er jo ikke så kjekt!! Merkeligste buggen eg har vert borti! Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Prøv og kjør den som administrator og service pack 2 xp, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå