Zlatan92 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei. Jeg har nettopp installert windows 7 på min pc, men når jeg sjekka hvor masse plass jeg hadde på C, var den nesten full. Windows XP og alle de gamle filene hadde ikke blitt slettet.¨ Vet noen hvordan jeg kan slette gamle windows xp? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan du ikke bare reinstallere W7, men denne gangen passe på at C-disken din formateres først? Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 du har en mappe som heter "windows-old" der ligger resten av filene dine, grunnen til at dette ikke blir slettet er at du kan ha glamt diverse programmer,bilder osv fra forige windows installasjon. brukerveilledning: gå inn på min datamaskin. lokal disk C. programfiler. så ligger win-old mappen der. hvis jeg ikke husker veldig feil.. SnowBot Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Kan jeg formatere hele disk C? Fordi når jeg installerte Win7 så spurte den ikke om en formatering av C. Jeg prøver å slette de gamle windows mappene, men den får det ikke til, altså slettingen foregår uten at det skjer noe! Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 du må tenke på at win7 enda er under utvikling, gå direkte inn i mappen og se etter åssen programmer du har der, mulig none av dem er lagt til i win7, da må du stoppe dem før du får slettet mappen, ta en mappe av gangen, så finner du nok frem til den som ikke vil bli slettet.. skal ikke være noe problemer dette her.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det skal i teorien berre vere å markere Windows.Old og ta shift + delete. Eg gjorde det seinast i går. Du finner den i C:\ Husk at det kan ta ei stund å slette alle filene. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Windows 7 spør ikke om du vil formatere. Det må du velge selv når du velger disken den skal installeres på. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 du må tenke på at win7 enda er under utvikling Nei, Win7 er "ferdig" utviklet, den er bare ikke tilgjengelig for privatkunder ennå. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 du må tenke på at win7 enda er under utvikling Nei, Win7 er "ferdig" utviklet, den er bare ikke tilgjengelig for privatkunder ennå. det er grunnen til at den ikke er gitt ut til privat kunder enda, jeg har selv en kammerat som er med og utvikler win7, og dem som er med på det av bedrifter har fått win7, resterende er kun beta som ligger på nett enda. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hehe. Nei, Win7 RTM (RTM betyr Release To Manufactor, altså den versjonen som blir sendt ut til produksjon) er tilgjengelig for bedrifter med volumlisens samt de med tilgang til MSDN(AA). Dette er NØYAKTIG den samme versjonen som kommer i salg senere i høst til privatpresoner. Det samme skjedde da Vista ble lansert, privatkunder måtte vente i noen mnd. før de kunne kjøpe. Når det er sagt, så er jo ingen Windowsversjoner "ferdige". Det slippes oppdateringer hele tiden. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hehe.Nei, Win7 RTM (RTM betyr Release To Manufactor, altså den versjonen som blir sendt ut til produksjon) er tilgjengelig for bedrifter med volumlisens samt de med tilgang til MSDN(AA). Dette er NØYAKTIG den samme versjonen som kommer i salg senere i høst til privatpresoner. Det samme skjedde da Vista ble lansert, privatkunder måtte vente i noen mnd. før de kunne kjøpe. Når det er sagt, så er jo ingen Windowsversjoner "ferdige". Det slippes oppdateringer hele tiden. sant det, ingen av windows versjonene blir noen gang ferdig når lanserte dem denne siste utgaven av win7 da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 RTM versjonen av Windows7 (altså den ferdige versjonen), ble lansert for MSDN abonnenter den 6. august, og for volumlisenskunder den 7. august. Dette er som sagt den samme versjonen som blir lagt ut til salg til privatkunder senere i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå