Gå til innhold

PSN, pris på pengekort.


Patney

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan dette kortsystemet funker? Vil det være sånn at man betaler kanskje 600,- for et slikt 400-kort, og får 400,- på PSN (slik det funker med MSpoints om man er dum nok til å kjøpe de i butikken), eller funker det faktisk slik det burde, sånn at man betaler 400,- i butikken og får 400,- på PSN?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe du har rett, Kalvegodt. Jeg spurte en fyr som jobbet på Game om han visste noe om hvordan kortene ville funke, og han sa det mest sannsynlig kom til å være ganske identisk med MSpoints-løsningen. Siden folk som jobber i spillbutikker aldri har peil, så tok jeg det med en lastebil salt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
det har jeg faktisk aldri hørt om,det med pengekortet. Men er jo den dummeste løsningen ever da. er kanskje greit for de som ikke har kredittkort. enkleste er jo bare og legge inn infoen på psn brukern,kort adresse osv.

Ja akkurat! Det er svært mange som er under 18, og for dei er dette den einaste løysinga. Eg var i alle fall irritert over at eg ikkje kunne handle i Playstation Store då eg var under 18. Dessutan kan slike kort vere ein god idé til bursdag eller julepresang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...