Patney Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det noen som vet hvordan dette kortsystemet funker? Vil det være sånn at man betaler kanskje 600,- for et slikt 400-kort, og får 400,- på PSN (slik det funker med MSpoints om man er dum nok til å kjøpe de i butikken), eller funker det faktisk slik det burde, sånn at man betaler 400,- i butikken og får 400,- på PSN? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lurer på det selv så henger med på tråden Noen som har sett slike kort i norske butikker enda? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Seriøst!? Kommer det pengekort til PS3 som de vil selge på narvesen etc? DET ER JO GENIAAALt! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Seriøst!? Kommer det pengekort til PS3 som de vil selge på narvesen etc? DET ER JO GENIAAALt! I hvertfall i spillbutikker. Og genialt blir det bare om de kommer uten ekstra kostnader. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 har hørt at de skal komme på 200 og 400 kroner så det blir noen kroner å bruke der også. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 I USA betalar ein $20 for eit kort som er verdt $20 i Playstation Store, so det ville vere rart om dei skulle ha eit anna system her. Playstation brukar jo ekte pengevaluta, og ikkje desse poenga som Xbox har. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Får håpe du har rett, Kalvegodt. Jeg spurte en fyr som jobbet på Game om han visste noe om hvordan kortene ville funke, og han sa det mest sannsynlig kom til å være ganske identisk med MSpoints-løsningen. Siden folk som jobber i spillbutikker aldri har peil, så tok jeg det med en lastebil salt selvfølgelig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Leste en plass at kortene kom til å fylle på 200 og 400 kr på PSN-kontoen din, men sto ikke noe om det kostet mer enn 200 kr for et kort med verdi 200. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Så klart får du 200 kr på PS store hvis du kjøper kortet til 200 kr.... Er jo bare microsoft som skal være så jævla tøffe at de må ha sin egen valuta... Endret 17. september 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 det har jeg faktisk aldri hørt om,det med pengekortet. Men er jo den dummeste løsningen ever da. er kanskje greit for de som ikke har kredittkort. enkleste er jo bare og legge inn infoen på psn brukern,kort adresse osv. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 det har jeg faktisk aldri hørt om,det med pengekortet. Men er jo den dummeste løsningen ever da. er kanskje greit for de som ikke har kredittkort. enkleste er jo bare og legge inn infoen på psn brukern,kort adresse osv. Ja akkurat! Det er svært mange som er under 18, og for dei er dette den einaste løysinga. Eg var i alle fall irritert over at eg ikkje kunne handle i Playstation Store då eg var under 18. Dessutan kan slike kort vere ein god idé til bursdag eller julepresang. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...-live-verdikort http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...-live-verdikort Då er det vel stadfesta. Endret 13. oktober 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå