Hatle Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hei! Lurer på om jeg skal starte en politisk ungdoms organisasjon. Hvordan får jeg til det? Mvh Martin Endret 13. september 2009 av Hatle Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Les litt rundt parti eller enhetsregisteret. Hvorfor vil du starte et parti, forresten? Ble litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Hatle Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Nei, tenker ikke så mye på å starte parti, mer rundt en ungdomsorganisasjon som kjemper for bedre vilkår osv. Tanken kom vell på grunn av valget som er i morgen. Der veldig intressert i politikk, og debattering. Noen som kan hjelpe meg videre? Altså med organisasjon? Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Først og fremst hadde jeg sett litt på alternativene. Ungdomspartiene i dag er veldig liberale i sin politikk. Lenke til kommentar
Hatle Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå