Gå til innhold

GTX 260 hvor varmt kan det være? problemer med spill cod 4

Trikrin

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et gtx 260 i pcen min. Når jeg spiller COD 4 eller COD 5 WAW, fryser PC-en og jeg får mange psykedeliske farger.

Vet ikke helt hva det er, men lurer på om dette kanskje kan være grafikk-kortet som blir varmt?

Hvor varmt kan det bli før det skaper problemer? Spilte en liten runde COD 4 i stad, og da var grafikk-kortet opp i 67 grader i følge GPU-Z.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virket som om det var temp relatert hos meg også...

Men vet nå at det er signal tilkoblingen til GPUen som ryker grunnet dårlig grunnarbeid av Nvidia (Den ryker internt i brikken)

For kortet var ganske så nedkjølt men hadde fortsatt problemer, ett kjappt søk viste seg at PSOD var ett vanlig fenomen.

Lenke til kommentar

Men vet nå at det er signal tilkoblingen til GPUen som ryker grunnet dårlig grunnarbeid av Nvidia (Den ryker internt i brikken)

For kortet var ganske så nedkjølt men hadde fortsatt problemer, ett kjappt søk viste seg at PSOD var ett vanlig fenomen.

LAST NED EVGA PRECISION TOLLS ELLER PRESICION TOOLS GOOGLE IT.

SETT VIFTA PÅ 90% NÅR DU SPILLER.

Lenke til kommentar

LAST NED EVGA PRECISION TOLLS ELLER PRESICION TOOLS GOOGLE IT.

SETT VIFTA PÅ 90% NÅR DU SPILLER.

Har prøvd å gi vifta plenty med guffe.

Til og med latt den på tomgang stå å gå i ca 1 time før jeg prøvde å spille, merk vifta i Windows på 100% her altså, og når jeg startet ett spill.

Enda da ble det samme sak straks kortet skulle inn i 3D modus, så det er brikken det er noe rart med...

Egentlig ikke så rart når Nvidia unnlater å legge en viktig coating for å forhindre at varme og nedkjøling over tid skroter brikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...